כובעים מומלצים לטיולים
4.2/5 - (4 votes)

כובעים מומלצים לטיולים עבור גברים ונשים לשנת 2024

לא צריך לספר לקהל הישראלי עד כמה מסוכנת השמש בחודשי הקיץ, וחיפוש אחר כובע טוב לטיולים יכולה להיות משימה לא קלה בלהתחשב בעובדה שיש לא מעט אופציות שונות בשוק. לשם כך, בדקנו מגוון רחב של סוגי כובעים שונים והגענו לרשימה של 7 כובעים מומלצים לטיולים שאנחנו חושבים שיכולים להתאים לכל אחד וצרכיו האישיים.

כחלק מהבדיקה שהצוות שלנו עשה, הכובעים נלקחו למנעד רחב של פעילויות, ביניהם: טיולים מקומיים, חוף הים, קמפינג, טיולים בשטח, ובאופן כללי פשוט לבשו אותם בזמן שהשמש הקופחת ערבה בחוץ. הבדיקות שלנו נועדו על מנת לקבוע אילו כובעים היו הכי טובים בשמירה על הפדחת קרירה ומוגנת, ואילו היו טובים בכל הנוגע לנוחות המשתמש. לאחר כל הבדיקות, אנו יכולים להציע לך אפשרויות שכוללות: ביצועים יוצאי דופן, בחירות ידידותיות לתקציב, אפשרויות מסוגננות יותר, הטובים ביותר למים, הטובים ביותר לילדים, הטובים ביותר לנשים, והבחירה הטובה ביותר לחוף הים.

Sunday Afternoons Ultra Adventure .1

הטוב ביותר לצרכים טכנים


יתרונות

✔️ הגנה מצוינת מסביב, במיוחד על העורף
✔️ חומר קל משקל טוב בנידוף לחות
✔️ מערכת איוורור מעולה
✔️ נוח

חסרונות

❌ מראה קצת מגושם

לבדיקת מחיר באמזון  

אחד מכובעי השמש בעלי הביצועים הטובים ביותר בשוק הוא ה-Sunday Afternoons Ultra Adventure. כובע זה מספק הגנה נהדרת מהשמש תוך שהוא נשאר קל משקל, נוח, ונושם. הדגם הזה עזר לנו בכל סוגי טיולי התרמילאים שלנו. השוליים המשתפלים שלו הם משמעותיים, ושכמיית הצוואר הארוכה מגינה עליך מפני השמש הקופחת. כובע זה גם מתקפל טוב מאוד בתוך תיק טיולים, מה שהופך אותו לבחירה נוחה מאוד. יש לו תכונות מפתיעות רבות, כולל שומר משקפי שמש וחומר אנטי בוהק מתחת לשוליים לנסיעה על משטחים מחזירי אור כמו מים או שלג.

Sunday Afternoons Boys' Sun Hat  .2

הטוב ביותר לילדים

כובע טיולים Sunday Afternoons Boys' Sun Hat

יתרונות

✔️ הגנה מצוינת
✔️ מתכוונן מאוד
✔️ מאוורר היטב
✔️ עמיד

חסרונות

❌ אין

לבדיקת מחיר באמזון  

Sunday Afternoons Boys' Sun Hat זכה בפרס בחירת העורך שלנו עבור כובע הטיולים המומלץ ביותר לילדים. הכובע הזה מגן על הפנים והצוואר של ילדיכם בימים שטופי שמש כשמבלים בחוץ. כובע זה כולל שוליים בגודל 2.75 אינץ' בחזית ובצדדים ושכמיית צוואר בגודל 5.5 אינץ'. הוא מאוד נושם, מאוד נוח ועמיד מספיק כדי לעמוד בפני הבלאי שרק ילד יכול להגיע אליו דרכו כובע. ראיתם פעם כובע המשמש כאת לבניית טירת חול? הוא מגיע גם בהרבה צבעים והדפסים, כך שכל אחד ימצא צבע שמתאים לו.

3. Outdoor Research Sun Runner

הטוב ביותר ביחס למחיר

כובע מומלץ לטיולים של חברת Outdoor

יתרונות

✔️ הגנה יוצאת דופן מהשמש
✔️ קל משקל
✔️ שלל צבעים לבחור
✔️ מתקפל לגודל קטן מאוד
✔️ עמיד

חסרונות

❌ לא הכי ״בסטייל״
❌ נוטה להתחמם באיזור העורף

לבדיקת מחיר באמזון  

ה- Outdoor Research Sun Runner Cap הוא דגם רב תכליתי עם תג מחיר סביר. ה-Sun Runner הוא שני כובעים במחיר של אחד, מה שהופך אותו לתמורה נהדרת. הכובע הזה כולל "שכמיית צוואר" הניתנת להסרה – לא הכי מסוגנן, אבל סופר נהדר כשאתה צריך הגנה נוספת מקרני שמש עזות, כמו באמצע חוף בוגרשוב בחודש אוגוסט. הסר את שכמיית הצוואר לקבלת מראה ״מודרני״ יותר עם זרימת אוויר טובה יותר כאשר אתה צריך פחות הגנה. אנחנו אוהבים את הכובע הזה ואת מבחר הצבעים הרחב שלו.

FURTALK Travel Foldable Brim .4

הטוב ביותר לנשים ביום יום

FURTALK Travel Foldable Brim

יתרונות

✔️ משתלם
✔️ נראות נהדרת
✔️ נוח

חסרונות

❌ הגנה, אוורור, עמידות באופן סביר

לבדיקת מחיר באמזון  

ה-FURTALK Travel Foldable Rim היה הכובע המסוגנן ביותר שבדקנו שעדיין מספק הגנה ראויה מפני השמש. בואו נודה בזה, רוב כובעי השמש אינם מסוגננים במיוחד, אבל הכובע הזה נראה טוב וגם מגן טוב. אפשר לחבוש אותו לחוף הים, לשוק האיכרים או לצאת לבראנץ' במרפסת. כאשר צריך ראות טובה יותר, אפשר לגלגל את השוליים למעלה ולמטה בחזרה לכיסוי שמש טוב יותר. זהו אחד מכובעי הקש העמידים ביותר שבדקנו. התקשינו לקמט את השוליים, אם כי אי אפשר לרסק את הכובע הזה כמו שאפשר עם כובע לא קש. הקש גם ארוג רופף מספיק כדי לאפשר יכולת נשימה טובה, שחסרים כובעים רבים יותר אופנתיים. זה היה גם אחד מהכובעים העמידים יותר שבדקנו, ובהחלט, הכובע הכי מסוגנן שגם נוח מספיק ללבוש כל היום בשמש.

5. כובע טיולים קולומביה Coolhead Ii Zero Booney

מערכת האיוורור הטובה ביותר


יתרונות

✔️ הבד מתייבש במהירות כשאתה מזיע
✔️ שוליים רחבים מאוד
✔️ כובע צוואר מתכוונן

חסרונות

❌ מראה קצת מגושם

לבדיקת מחיר באמזון  

כובעים רבים ברשימה שלנו הם קלים ונושמים. אבל עבור כובע שעובד שעות נוספות כדי לשמור על קור רוח, אנו ממליצים על Coolhead II Zero Booney Hat של קולומביה. כובע ניילון זה עשוי עם Omni-Freeze Zero של קולומביה – בד סרוג שנועד להרגיש קריר יותר כשאתה מזיע. זה מנדף לחות, מרחיק זיעה מהפנים שלך. בעוד לכובעים אחרים יש סרטי ראש מנדפי זיעה ופאנלי רשת נושמים, זה היחיד שמצאנו שפועל באופן פעיל כדי לקרר אותך.

הודות לארוג הבד ההדוק שלו, Coolhead II מציע גם הגנה של UPF 50+. והוא מעוצב עם שוליים בגודל 3.5 אינץ', אחד הרחבים ברשימה שלנו. אנחנו אוהבים את שכמיית הצוואר המתכווננת, שנכנסת לפאנל רשת בגב הכובע. תכונה זו מוסיפה כיסוי מבלי להוסיף יותר מדי משקל נוסף, מה שמקל על ההגנה מפני השמש בטיולים ארוכים.

6. Coolibar Agility Sport Cap

הטוב ביותר להגנה מפני השמש

כובע לטיולים Coolibar Agility Sport Cap

יתרונות

✔️ גדול, שכמיית צוואר ניתנים להסרה
✔️ אפשרויות כיסוי מתכווננות

חסרונות

❌ עשוי להתכווץ

לבדיקת מחיר באמזון  

כובע הספורט Agility של Coolibar הוא ההמלצה שלנו אם אתה רוצה הרבה הגנה מהשמש בזמן שאתה בזמן בפעילות. עשוי מפוליאסטר וספנדקס, השטר המעוקל של הכובע הזה בגודל 3 אינץ' ישאיר את השמש רחוקה המצח שלך. והצד התחתון האנטי בוהק שלו מקל על ראייה ברורה, אפילו בימים בהירים.

אבל מה שמייחד את הכובע הזה הוא שכמיית הצוואר הניתנת להסרה, אותה ניתן להצמיד על הכובע להגנה נוספת. אורך השכמייה 13 סנטימטרים, הרבה יותר מאשר כובע מסורתי. ואנחנו אוהבים את זה, שלא כמו שכמיות צוואר אחרות, זו מכסה גם את האוזניים שלך ואת צידי הפנים שלך. הוא כולל גם סט שני של צמדנים, שתוכל להדק כדי לכסות את החלק הקדמי של הצוואר שלך אם אתה צריך.

7. Outdoor Research Seattle Rain Hat

הטוב ביותר נגד מים

Outdoor Research Seattle Rain Hat
כובע לטיולים

יתרונות

✔️ מערכת גור טקס עמידה למים
✔️ נושם
✔️ מגוון רחב של צבעים וגדלים

חסרונות

❌ ללא רצועת כתר מתכווננת
❌ אין פתחי אוורור

לבדיקת מחיר באמזון  

כובע חסין המים של Outdoor Research הוא הבחירה שלנו עבור כובע הטיולים המומלץ ביותר בקטוגירה של עמידות למים. הוא עמיד, מגן מפני השמש וקל לקיפול. הוא מעוצב עם מערכת גור-טקס הנהדרת לטיולים גשומים.

Gore-Tex היא שכבה דקה של טפלון בין שכבות של ניילון ופוליאוריתן. כאשר מוסיפים אותו לבד, הוא הופך להיות עמיד למים.2 Gore-Tex הוא גם קל משקל ונושם, כך שהמעטפת עמידה למים לא הופכת את הכובע הזה לפחות נוח. זה עדיין קל משקל, מתקפל וקל לזרוק אותו לתיק שלך. ולמרות שהוא תוכנן ללא פתחי אוורור, הוא לא ילכוד זיעה וחום כשאתה חובש אותו.

כובע זה, עשוי מניילון קל משקל וחזק עם הגנה של UPF 50+. השוליים הארוכים שלו – שגודלם 3 אינץ' מלפנים ו-3.75 אינץ' מאחור – מגן עליך מפני פגעי מזג האוויר. אבל אין לו רצועת כתר מתכווננת כמו שיש לחלק מהבחירות המובילות האחרות שלנו.

מה לחפש בכובע טיולים

התאמה: טווחי המידות משתנים בין כובעי טיולים, לכן מומלץ לבדוק את טבלת המידות של המותג לפני הקנייה. חפשו אחר כובעים עם תכונות מתכווננות כמו שרוכים, חוטים ורצועות המקלים על התאמה אישית של הכובע. לאחר מכן, ודאו שהכובע נוח מספיק ללבוש במשך שעות רבות של טיולים, בין אם זה אומר שהוא קל משקל, מנדף זיעה, ידידותי לקוקו, וכו׳. רק תזכרו שבסוף המטרה היא שהכובע יהיה פרקטי ושימושי ושלא יהפוך להיות עוד רהיט בביתכם.

הגנה מפני השמש: אם אתה רוצה כובע טיולים שמגן עליך מפני השמש, חפש שני מאפיינים מרכזיים: דירוג UPF גבוה ושוליים רחבים. "דירוג ה-UPF (מקדם ההגנה האולטרה סגול) אומר לנו את כמות קרני ה-UV שבגד יכול לחסום, ככל שדירוג ה-UPF של הבד גבוה יותר, כך הוא מציע יותר הגנה. מומלץ על כובעים בדירוג UPF 50, כלומר הם יחסמו 98 אחוז מקרני ה-UV.

הגנה מפני היסודות: בנוסף לשמש, כובעי טיולים רבים יכולים להגן עליכם גם מפני אלמנטים אחרים. בימים חמים, כובע מגן שמש נושם כדי למנוע התחממות יתר. בגשם, כובע עם מערכת גור-טקס עמידה למים זה הכיוון. ובימי רוח, מומלץ על כובע עם רצועת סנטר מתכווננת כדי למנוע ממנו לברוח. בחודשים הקרים יותר, כובע מבודד עם הגנה מפני השמש ישמור עליך מוגן מפני מזג האוויר. ואם אתם מודאגים לגבי חרקים, חפשו כובע עם טיפול דוחה חרקים.

נוחות: כובע טיולים נהדר הוא קל משקל, ניתן לאריזה ומשהו שתהנה להשתמש בו. הפוך את חייך לקלים יותר על ידי בחירת כובע טיולים קל משקל ומתקפל, כמו הדגם Sunday Afternoons, כך שקל לקפל ולזרוק אותו לתיק שלך. כמו כן, עיין בהוראות התחזוקה לכובע הטיולים שלך: האם ניתן לכבס במכונה או לכבס ביד בלבד? בחר אחד שקל לך לתחזק בו לאורך זמן, כך שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *