עגלת קמפינג
3.3/5 - (46 votes)

עגלת קמפינג מתקפלת: המומלצות ביותר לשנת 2024

עגלות קמפינג מתקפלות יכולות להיות כלי שימושי למשפחות, לחובבי ים, או באמת לכל מי שצריך להעביר ציוד רב מנקודה A לנקודה B. מכיוון שאף אחת מהעגלות המתקפלות לא מתוכננות באותו אופן, עליכם לשקול כמה דברים לפני רכישה:

  • המטרה מאחורי קניית עגלה מתקפלת
  • החומרים השונים המשמשים לייצור העגלה
  • הגודל המועדף של העגלה המתקפלת
  • הזמינות של חלקי חילוף
  • התקציב שאתה מוכן להקצות לרכישה

תוכלו למצוא את התשובות לשאלות אלו ואחרות, במדריך המקיף שהכנו עבורכם. לאחר שהשווינו את עגלות הקמפינג ברשימה זו במגוון תרחישים שונים, הגענו לרשימה של אותן עגלות קמפינג מומלצות שנתנו את הביצועים הטובים ביותר הקיימים כיום. עכשיו תוכלו להעביר את הציוד שלכם לעגלה ולמעשה לנייד אותו לכל מקום שרק תרצו.

עגלות קמפינג פופלוריות לשנת 2024

הבחירה שלנודירוג כולללינק לקנייה
BEAU JARDIN
עגלת קמפינג מתקפלת
5 startsלבדיקת מחיר
Uquip Buddy
Uquip Buddy
לבדיקת מחיר
Mac Sports
Mac Sports
5 startsלבדיקת מחיר
S2 Lifestyle
עגלת קמפינג S2 Lifestyle Brazee
לבדיקת מחיר
AmazonBasic
AmazonBasics
לבדיקת מחיר

1. עגלת קמפינג מתקפלת BEAU JARDIN:

עגלת קמפינג מתקפלת
מפרט ותכונות:

חומר: 600 Denier Polyester
קיבולת משקל: 136 ק״ג
גלגלים: 4×7 אינץ׳
מידות: 39.37 x 21.65 x 25.98 אינץ׳
משקל: 14 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים: הגלגלים הרחבים והגדולים מאפשרים לך להעביר את העגלה בכל שטח.
ידית הדחיפה מתכווננת, מה שעוזר לדחוף את העגלה כשהיא עמוסה וכבדה.

מה שאנחנו לא: המחיר לא הכי זול ברשימה.

לבדיקת מחיר באמזון

תרגום מצרפתית כ"גן יפה", BEAU JARDIN צלח את המשימה שלהם ליצור כלים אסתטיים ופרקטיים להנאה בחוץ. העגלה המתקפלת היא בדיוק לזה – מכשיר ללא הרכבה המשלב את המראה הנאה והבנייה המעולה.

יש לה גלגלים של 360 מעלות הניתנים לגלגול על כל משטח, וידית מתכווננת להתאמה לכל גובה. עשוי מבד נשלף, 600 דנייר פוליאסטר, מקל על ניקוי העגלה לאחר כל שימוש. מסגרת הפלדה השחורה החזקה מספקת תמיכה נחוצה בעת נשיאת פריטים כבדים.

אתה יכול לקפל ולפרוש את העגלה תוך שניות, וזה מצוין כאשר אתה מאחר בזמנים. כשהוא מקופל, הוא משתלב היטב בארון או בבגאז׳ של מכונית.

2. S2 Lifestyle Brazee Collapsible Folding Wagon:

עגלת קמפינג מתקפלת S2 Lifestyle Brazee Collapsible Folding Wagon
מפרט ותכונות:

חומר: 600 Denier Oxford
קיבולת משקל: 68 ק״ג
מידות: 39.4 x 19.7 x 38.6 אינץ׳
משקל: 9.93 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים: אין צורך בהרכבה, עובי העגלה במצב קיפול הוא 7.5 אינץ' בלבד

מה שאנחנו לא: הגלגלים לא זזים בצורה החלקה ביותר

לבדיקת מחיר באמזון

אם אינך יכול להרשות לעצמך את העגלה המתקפלת של BEAU JARDIN, עגלת מתקפל S2 לייף סטייל בריזה היא הבחירה הטובה ביותר עבורך. מראה זה כולל את כל מה שתזדקק אי פעם מעגלת שטח, בד עמיד 600 דנייר וידיות מתכווננות הן רק כמה מהתכונות של עגלה זו.

מסגרת הפלדה מצופה אבקה, מה שמונע מהעגלה להחליד ולהישחק במהירות. כדי לגבות את עמידותו של הכלי, בד האוקספורד עשוי להיות עמיד למים. זה לא רק עוזר בשמירה הכוללת של העגלה, אלא גם הופך את תהליך הניקוי לקל וללא מאמץ.

הגלגלים הקדמיים מסתובבים 360 מעלות לתמרון נוח. עם קיבולת משקל של 68 קילו וקיפול והקמה בשניות ספורות, אין הרבה מה לומר.

3. HEMBOR Collapsible Outdoor Utility Wagon:

עגלת קמפינג מתקפלת HEMBOR Collapsible Outdoor Utility Wagon
מפרט ותכונות:

חומר: 600 Denier Oxford
קיבולת משקל: 75 ק״ג
מידות: 36.22 x 19.7 x 19.66 אינץ׳
משקל: 9.79 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים: ניתן לקפל ולהקים תוך מספר שניות, מסגרת הפלדה הופכת את העגלה ליציבה.

מה שאנחנו לא: הגלגלים לא רחבים מספיק למשטח עם סלעים

לבדיקת מחיר באמזון

אינך צריך להתקין אותו – פשוט צריך לפתוח אותו, להעמיס את חפציך ולצאת לדרך. הקיבולת המרבית היא 75 ק״ג, וזה יותר ממספיק לפריטים גדולים וקטנים כאחד.

היצרן שילב 2 מחזיקי כוסות קרוב לידית, ובכך אפשר לאחסן את המשקאות וחפצים אחרים בהישג יד.

4. MacSports Heavy Duty Collapsible Cart:

MacSports Heavy Duty Collapsible Cart
מפרט ותכונות:

חומר: 600 Denier Polyester
קיבולת משקל: 68 ק״ג | משקל מירבי בחול עמוק: 22.6 ק״ג
מידות: 36.2 x 24.6 x 21.4 אינץ׳
משקל: 11.11 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים: כשהיא מקופלת, העגלה מגיעה לעובי של 9.7 אינץ׳, 2 הכיסים הקדמיים מאפשרים לאחסן את הדברים החשובים ביותר קרוב לידיך

מה שאנחנו לא: לא מתאים להסעת ילדים

לבדיקת מחיר באמזון

MacSports היא ההונדה של כל העגלות – היא קיימת כבר לא מעט זמן וזכתה במוניטין טוב כעגלת קמפינג מומלצת ואמינה. קיבולת המשקל שלה היא 68 ק״ג מה שהופך אותה לעגלה המושלמת לטיולי יום לחוף הים, ריצות למכולת, ופיקניק בפארק.

שלא כמו טענות של מותגי עגלות אחרים, כל מה שאנחנו יודעים על MacSports נכון להפליא. הבד העמיד של העגלה בעל מאפיינים עמידים בפני UV ועובש, בעוד שהמסגרת שלו מחוספסת מספיק כדי לעמוד בכל שטח ותנאי מזג אוויר שונים.

הידית המתכווננת מאפשרת הובלה ללא מאמץ, שהיא חיונית לניווט אם העגלה כבדה. 2 כיסי הרשת בחזית יכולים להתאים להרבה פריטים קטנים כמו בקבוק מים, ארנק, מצלמת טיולים – מקום אחסון נוח שיהיה לך כשאתה בדרכים.

5. AmazonBasics Folding Outdoor Garden Wagon:

מפרט ותכונות:

חומר: פוליאסטר
קיבולת משקל: 120 ק״ג
מידות: 40.9 x 27.6 x 20 אינץ׳
משקל: 8.8 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים: הידית מתכווננת לחלוטין, האחריות לשנה מעניקה לך שקט נפשי למקרה שמשהו ישבר

מה שאנחנו לא: יש צורך בהרכבה כלשהי

לבדיקת מחיר באמזון

אל תזלזלו במוצרים ששוחררו על ידי AmazonBasics – לעתים קרובות יותר, כדאי לבדוק אותם. זה נכון לגבי עגלת הקמפינג המתקפלת שאנו עומדים לסקור.

העגלה, שנוצרה על ידי ענקית המסחר האלקטרוני, התגלתה כבעלת קיבלות משקל של לא פחות מאשר 120 ק״ג – אחד האינדיקטורים הגבוהים ביותר בשוק העגלות. בלי קשר לכמה דברים אתה צריך להעמיס בעגלה שלך, רוב הסיכויים שהיא לא תזוז. בעת ההעמסה ניתן בקלות לתמרן את העגלה בעזרת הידית המובנית העשויה מפלסטיק פרימיום.

המנשא מצויד במנגנון קיפול והקמה פשוטים, המסייעים לחסוך מקום בעת הובלתו ממקום למקום. במצב מקופל ניתן לעגב את העגלה שלך לתיק הנשיאה המצורף אליה.

6. Uquip Buddy XL Outdoor Cart:

Uquip Buddy XL Outdoor Cart
מפרט ותכונות:

חומר: 600 Denier Polyester
קיבולת משקל: 100 ק״ג
גלגלים: 7.8 x 3.3 אינץ׳
מידות: 39.3 x 13.8 x 22 אינץ׳
משקל: 10 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים: למרות הגלגלים הכבדים והמסגרת החסונה, העגלה קלה ככל שניתן, ניתן לקפל אותה לגודל קומפקטי של 31 על 22 אינץ '

מה שאנחנו לא: כמה לקוחות התלוננו על קושי בהזזת הגלגלים בעת נשיאה בחול.

לבדיקת מחיר באמזון

עגלת קמפינג Uquip Buddy XL היא הפרארי של העגלות מכל נקודת מבט. הגלגלים הגדולים המסתובבים ב -360 מעלות וקיבולת המשקל של 100 ק״ג הם רק כמה מהתכונות שהופכות אותה לכוח שיש להתחשב בו.

אתה יכול להעמיס אותה עד אפס מקום – פוליאסטר 600 Denier Ripstop לא יתן לעגלה להתפרק. הידית המרופדת רחבה מספיק כדי להתאימה לכל גובה, מה שלא נותן לך תירוצים לנשיאת העגלה בידיים שלך.

העגלה מיועדת להתגלגל על כל סוג שטח ללא יוצא מן הכלל. בשילוב עם מסגרת הפלדה החסונה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהעגלה תחזיק לך הרבה זמן.

מדריך לקניית עגלת קמפינג מתקפלת:

כדי לבחור את העגלה המתקפלת שתענה על כל צרכיך, עליך להעריך היטב את התכונות הגורמות לה להתבלט. עשינו את העבודה עבורך. הבא נצלול יחד אל הפרמטרים שאנחנו ראינו בהם כחשובים לפני קנייה.

מטרה:

בחירת עגלת קמפינג מתקפלת תלויה במידה רבה בכוונה שעומדת מאחורי הרכישה שלך. כשאתם קונים עגלה למטרות חוף היום, כדאי ללכת על כזאת עם גלגלים גדולים וכיסוי. תכונות אלה יאפשרו לך להעביר את העגלה בצורה חלקה בכל שטח, תוך הגנה על החפצים שלך מהשמש.

במקרה שאתה צריך עגלה לקניות במכולת או לנשיאת הילדים שלך, יהיה עליך לבחור את הדגם בעל כושר העמסה גבוה. נוסף על כך, העגלה צריכה להיות בנויה מחומר יציב שלא יקרע או יישבר.

איכות בניה:

אם מדברים על איכות הבניה והבד, אל תמהר לרכוש – בצע מחקר על אילו חומרים היצרן משתמש לפני שאתה מתחייב לקנות ממנו. וודא שהעגלה שעליה שמת עין בנויה מהחומרים האיכותיים ביותר שיעמדו בעומס רב ובמגוון תנאי מזג אוויר שונים. זכור שלעולם אין להתפשר על עמידות העגלה המתקפלת שלך.

באופן כללי, פוליאסטר דו שכבתי או אוקספורד עם מדד של לפחות 600 דנייר מבטיח את הביצועים הטובים ביותר. בשילוב עם מסגרת הפלדה המחוספסת וטכנולוגיית עמידות בפני UV ולחות – עשית את שלך.

קיבולת משקל:

שאל את עצמך איזה סוג מטען אתה מתכנן לשאת – כך תדע איזו קיבולת העמסה אתה צריך שתהיה לעגלה המתקפלת שלך. כל עגלה שונה באופייה, ולכן בחירתכם במוביל מותנית בצרכים שלכם.

האם אתה מתכוון להעביר את דברי הפיקניק שלך? אז לך על עגלה בקיבולת של 28 ק״ג ופחות.

או שאתה חושב לשאת בו את ציוד הטיולים והקמפינג שלך? במצב כזה, 45 ק״ג הוא המספר המינימלי שאתה צריך לחפש.

באופן אידיאלי, עגלת קמפינג מתקפלת אמורה לשאת פחות ממה שהיא נועדה לסחוב מהסיבה הפשוטה של עמידות ממושכת. לכן, בטוח יותר ללכת על עגלה עם מספר קיבולת העמסה גדול יותר שיהיה לה מספיק מקום לכל הפריטים שלך בין אם אתם מתכננים לקחת איתם דברים כמו שולחן קמפינג מתקפל, גזיות, אוהלים, שקי שינה ועוד.

תחזוקה

רכישת העגלה עם קיבולת משקל העמסה אופטימלי היא רק חצי מהמשוואה. רכישת העגלה הבנויה מחומרים קלים לניקוי היא החצי השני של המשוואה.

העגלה שלך לא צריכה לקחת לך הרבה מאמץ וזמן לתחזוקה, וגם זה לא צריך לדרוש עזרה של איש מקצוע. זה פשוט לא שווה את זה.

כדי להימנע מהצורך להתמודד עם בעיות אלה, בדוק אם בעגלה שלך יש מדריך ידני. כמו כן, זה עוזר לדעת מהיכן ניתן לרכוש את חלקי החילוף למקרה שמשהו ישבר.

תקציב

בין אם יש לך תקציב מוגדר לרכישה ובין אם לא, רוב הסיכויים שיש לך סכום שאתה מוכן להוציא על עגלת קמפינג. האם תעלה יותר עבור עגלה בעלת מנגנון קיפול מהיר? או שתוריד את התקציב ברגע שתחליט שהעגלה המתקפלת הבסיסית ביותר תעשה את העבודה בסדר גמור? זה עליך להחליט.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *