ברוכים הבאים לHikeGear!

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא, הרגשתי כל כך מבולבל בתוך העולם העצום הזה שנקרא ציוד מטיילים.

לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד למטיילים.

לאחר שעות ארוכות באיטרנט של כתבות, מחקרים, מוצרים וכמובן נסיון אישי בשטח, לאט לאט התחלתי להבין במה מדובר, הקטע ש90% מהמידע הזמין והעדכני נמצא באתרים שונים אמריקאים, שמן הסתם כולם היו באנגלית, לא שיש איזה שהיא בעיה עם אנגלית, אבל משם באה היוזמה לפתוח את הבלוג הזה שכל המידע שלו יהיה בעברית תקינה לישראלי המצוי, שבסך הכל רק רוצה לצאת אל הטיול שלו עם הציוד הטוב ביותר.

לא אשקר, מאז נדבקתי קצת בחיידק ״פריק״ של ציוד טיולים, אז לא הייתה ברירה אלא ליצור את הבלוג הזה, ולשתף את כל הידע.

אז כן, בבלוג הזה נסקר את המוצרים הכי חמים שיש בעולם כיום להציע בכל הקשר לטיולים וקמפינג.

בין אם זה מוצ׳ילות גדולות וקטנות, אוהלים ואביזרים לקמפינג ,נעלי טיולים נמוכות וגבוהות,ביגוד קיץ,חורף, גאדג׳טים קטנים,ועוד. בנוסף אצטרף מדריכים יעילים שיעזרו לכם לבוא מוכנים יותר לטיול הבא שלכם.

מטרת העל:

תלמדו ותחקרו את העולם הזה של ציוד מטיילים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

אז תהנו ותשארו איתנו 🙂