לולי קמפינג מומלצים
4.7/5 - (4 votes)

לולי הקמפינג המומלצים ביותר לשנת 2024

אם הייתם שואלים אותנו לא בעבר הרחוק על קניית לול קמפינג, הייתי אומר כנראה שאולי זה לא הרעיון הכי טוב, הדעה הכללית שלנו לגבי קמפינג – זה מנימליזם. פחות ציוד = פחות סטרס.

לול קמפינג נפרד עבור התינוק היה נשמע כמו מותרות לא נחוצות. אבל אז כשהבנו את האפקטביות שלהם בשטח, דעתנו השתנתה ב180 מעלות. אז אם אתם זקוקים להמלצות ללולי קמפינג קלי משקל, או אולי דגמים ניידים לתינוק שלך, או פתרונות אחרים לשמירת הילדים שלכם ישנים בבטחה במהלך החופשה, בסקירה זו, הכנו לכם רשימה של לולי קמפינג ידידותיים לנסיעות וקמפינג, כמו כן מוצרים חכמים אחרים שיעזרו לכם בהרפתקה המשפחתית הבאה שלכם.

1. Phil&Teds:

לול קמפינג

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו ?

הוא שוקל רק 3.17 ק״ג – השוו את זה עם משחקי חצר אחרים! תוסיפו לזה את הרבגוניות הנהדרת שלו וקשה למצוא לול קמפינג טוב יותר. ניתן להשתמש בו מגיל לידה ועד שלוש שנים (או יותר), לוחות רשת נושמים אלו מאפשרים לך לקחת אותו בקלות לים לפארק או לכל מקום אשר תרצה.

מזרן האוויר המתנפח באופן עצמאי עובד ממש כמו מזרן תרמי (מזרן תרמילאים), ומספק בידוד טוב מהקרקע הקרה כמו גם ריפוד מקרקע קשה. כיסוי מגן UV אופציונלי מתאים לחלק העליון ומציע הגנה בחוץ (אם כי תצטרכו להניח מגבת או משהו בצדדים להגנה מפני השמש).

למטייל יש גם פאנל רוכסן צדדי המאפשר כניסה ויציאה.

  • אין שום בעיות לקחת איתכם לטיסה – עוצב להיות ידידותי מאוד למי שרוצה לטוס איתו, בגלל שהוא מאוד קומפקטי וקל משקל.
  • מקבלים תיק נשיאה כחלק מהחבילה הכוללת + שנתיים אחרויות.
  • קל מאוד להקמה.
  • גודל לאחר הקמה – 51״ אורך/24.8״ רוחב/31״ גובה, הגודל כשהוא מקופל – 24.8×4.6".

2. BabyBjorn:

לול קמפינג

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו ?

ב-5 קילו. לול קמפינג זה שוקל מעט יותר מלול הקמפינג של phil&teds, וגם המחיר גבוהה יותר. וסביר להניח שלא תוכלו להשתמש בו זמן רב כמו לול הקמפינג הקודם (הוא גם לא מציע גישה עצמית לצד הרוכסן עבור ילדים גדולים יותר).

עם זאת, קל מאוד להרכיב את לול הקמפינג של BabyBjorn פלוס גדול להורים שאין להם הרבה זמן, משך זמן ההתקנה של דקה (או פחות), חיסכון במקום כאשר הוא מקופל, ובדים רכים יותר וטובים לסביבה – ניתן לשטוף את כולו בעדינות במכונה.

בתיאוריה, אור לול קמפינג של BabyBjorn יכול לשמש לתינוקות עד גיל שלוש (ילדים גדולים יותר עשויים להיות מרוצים יותר עם המזרן הארוך יותר של ה- Phil & Ted או Peapod Plus.

מימדים – 32” x 44” x 24” לאחר הקמה, 19″ X 24″ X 6″ מתי שהוא מקופל בתוך תיק הנשיאה שלו.

3. Peapod:

לול קמפינג

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו?

חוץ מהמחיר האטרקטיבי שלול קמפינג זה מציע ביחס אל המתחרים, הוא גם מה שנקרא ״אוהל בתוך אוהל״ בטוח לקמפינגים קרים מהרגיל, ונותן מרווח נקי ובטוח לתינוק שלכם לישון ללא חרקים לא רצויים, בין אם אתם בחיק הטבע, או בפארק שקרב לביתכם.

מתקפל לתוך תיק הנשיאה שלו, בקוטר של 16.5״ ו3״ עובי. ואז נפתח בקלות ל46״ אורך/28״ רוחב/ 18״ גובה.

לול קמפינג זה של חברת peapod שוקל אף פחות מ-1.4 ק״ג. למרות שהוא מומלץ לשימוש של 1-3 שנים. יכול להיות שתעדיפו את לול הקמפינג peapod plus שהוא יחזיק לכם לטווח ארוך יותר (ראו למטה).

4. Peapod Plus:

לול קמפינג

לבדיקת מחיר באמזון  

למה אנחנו ממליצים עליו ?

ניתן להשתמש ב- Peapod Plus מגיל ינקות, עד לגן הילדים, וכולל גם שק שינה קל. בנוסף לרשת ה- UV שנמצאת בPeapod הקטן יותר,

ל-Peapod Plus יש גם צדי ניילון מתגלגלים להגנה מפני רוח.

הבדלים אחרים: המוטות שמשתמשים בPlus הם דקים יותר וקלים יותר מהמוטות הכבדים מאוד של ה-Peapod הקטן לעיל , ושומרים על כובד המשקל מטה, אך במחיר של יציבות מסוימת.

מימדים: כשהוא מקופל – בקוטר של 19״ ו6.5״ עובי, בתיק הנשיאה שלו. נפתח לגודל של 52.5 ″ x 34 ″ x 25 ″.

5. Munchkin:

לול קמפינג

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו עליו?

לול קמפינג מתקפל ונייד זה ניתן להקמה תוך 10 שניות (אוקיי, אולי 20 אבל..) והוא כולל מסגרת פלדה נוקשה עם מערכת ארבע נקודות Safe-T-Lock, ומספק אלטרנטיבה יציבה יותר מכמה לולי קמפינג עם צדדים רכים יותר. לוחות צד רשתיים מאפשרים גם זרימת אוויר טובה יותר.

Munchkin מתקפל ל 22 ″ בנקודה הרחבה ביותר x 16 ″ x 2 בעובי″ ומשקלו פחות מ- 1.4 ק״ג. מתי שפותחים אותו, הוא נפתח ל 30.5 ″ אורך x 22 ″ גובה x 10 ″ רוחב. כולל מזרן ספוג 29″x 18″ עם כיסוי. עבור תינוקות עד 3 חודשים או 7 ק"ג.

6. Snuggle:

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו?

קן המוצרים של Snuggle הפופולרי שופר מאוד עם תכונות בטיחות חדשות, כולל אוורור דרך דפנות נושמות ויתד מכופף בגודל 1.5″ כדי לסייע בהרמת ראשו של התינוק – מועיל מאוד במהלך נסיעותיכם.

הדגם הזה של Snuggle מנגן מוזיקה וצלילים נעימים. כולל גם נורת לילה נוחה שתשמח לקבל כשאתה בודק את התינוק בחדר במלון לא מוכר. ניתן גם להסיר את הכיסוי ולשטוף.

מה שפחות טוב בדגם החדש יותר הזה הוא שהוא לא יחזיק מעמד זמן רב יותר לתינוקות גדולים פיזית יותר, והקירות הצדדיים "המאווררים" החדשים למעשה נראים פחות נושמים מאשר הרשת הקודמת שבה השתמשו.

ובכל זאת, זה אולי בדיוק מה שאתה צריך. הממדים כשהוא פתוח הם 17.5 x 6.5 ″ x 18 ″. מתקפל לחצי שהוא סגור לנסיעה. משקל 1.6 ק״ג.

7. The First Years:

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו?

לול קמפינג לתינוקות עם תאורת לילה מובנת המונעת על ידי סוללה הן מעטות. וגם לול קמפינג זה מוסיף מידה נוספת של הגנה, מגן על תינוקך מכף רגל ועד ראש, מה שהופך אותו למקום שינה מתאים לתינוקות, הן ב"מיטה המשפחתית" והן בחוץ.

כאמור, הוא כולל תאורת לילה מובנית, שיכולה להועיל לבדיקות בשעות הלילה המאוחרות, במיוחד כאשר שוהים במקומות חדשים ולא מוכרים. כיסוי ושטיפה במכונה כלול. הממדים הכוללים הם כשהוא פתוח: 26″ x 16″ x 6″. כשהוא מקופל: 19″ x 17″ x 7 1/2″ עם ידית הנשיאה.

8. Summer Infant:

לבדיקת מחיר באמזון

למה אנחנו ממליצים עליו?

נהדר לשדה התעופה ואולי אפילו על המטוס. ראשית הוא מתחיל מקופל לתיק נסיעות עם רצועת כתף וכיסי בקבוק בכל קצה. ואז, כשאתה זקוק למקום נקי ובטוח לתינוק להתמתח בזמן שאתם ממתינים לטיסה שלכם, פשוט פרשו את לול קמפינג נייד זה ומוט הצעצועים כבר שם.

מה? אין מקום להחלפה בשירותים בטיסה שלך? אין בעיה. לול קמפינג זה ייתן לך משטח נקי לעבודה עם קירות צדדיים שישמשו גם במושב המטוס, ברצפה או – אם עיצוב השירותים לא מתאים. אה נכון! וכשתגיע למלון, תהיה לך גם מיטת נסיעות לתינוק.

לסיכום:

כמו שאתם יכולים לראות לגבי הסקירות שערכנו במאמר זה, לכל מוצר שבחרנו יש את הייחודיות והיתרונות שלו, כמו כן גם את החסרונות של כל אחד מהם, אז המלצתנו החמה היא לפני שאתם רוכשים לול קמפינג מהרשימה לעיל, תחשבו טוב לפני מהם הצרכים שלכם, ורק אז תגשו אל הרשימה כשאתם יודעים יותר טוב מה בדיוק אתם רוצים להרפתקה הבאה שלכם.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *