שולחן קמפינג מומלץ
4.1/5 - (7 votes)

שולחנות קמפינג מתקפלים מומלצים לשנת 2024

זה נכון שהדבר שרוב הקמפריסטים הכי אוהבים לעשות זה להתבודד בחיק הטבע, אבל הבעיה היא שברוב האתרים המרוחקים אין שולחנות קמפינג. שולחן קמפינג מספק מקום נוח ומסודר לבשל, לאכול ולשחק קלפים למי שאוהב. חשוב מכך, ״השולחן״ מהווה נקודה מרכזית נהדרת עבור חברים ובני משפחה להתאסף וליהנות ביחד.

5 שולחנות קמפינג הפופולרים ביותר

הבחירה שלנודירוג כולללינק לקנייה
Lifetime
Lifetime שולחן קמפינג
״הטוב ביותר בחישוב הכולל״
לבדיקת מחיר
Helinox Table One

Helinox Table One
״הטוב ביותר ביחס למשקל״
לבדיקת מחיר
GCI Outdoor Master Cook״משטח העבודה הטוב ביותר״
לבדיקת מחיר
ALPS Mountaineering DiningALPS Mountaineering Dining Table״שולחן האוכל הטוב ביותר״
לבדיקת מחיר
Portal Outdoor Foldingשולחן קמפינג Portal״המתקפל הטוב ביותר״
לבדיקת מחיר

שולחן קמפינג מתקפל שימושי בהמון מצבים שונים, אבל כשמתחילים בחיפוש אחר שולחן קמפינג מומלץ, תגלה במהירות שיש המון אפשרויות. אנחנו יודעים שקנייה של ציוד קמפינג יכולה להיות משימה קשוחה, אז מצאנו וסקרנו שולחנות קמפינג מתקפלים ולא מתקפלים מומלצים ביותר בשוק כדי שיהיה לכם קל יותר למצוא את האחד שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

1. Lifetime Camping and Utility Folding Table

Lifetime Height שולחן קמפינג מתקפל

מימדים: 48 x 24 x 24-36 in. | משקל: 8.7 ק״ג

  • מה שאנחנו אוהבים: מחיר הגון, משטח גדול, קל לניקוי, קיבולת משקל גדולה ( עד 90 ק״ג), גובה מתכוונן
  • מה שאנחנו לא: כבד/מגושם, לא טוב נגד חום, קצת קשה לכוונן לבד

לבדיקת מחיר באמזון

אם המילים "חזק" ו"זול" מתארות את שולחן החלומות שלכם, שולחן קמפינג מתקפל זה, עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר שלכם. הוא עולה בערך חצי מהמחיר של כמה מהאופציות הכבדות האחרות בשוק, וזה אחד השולחנות הגדולים והחזקים ברשימה שלנו. אם אתה מתכנן לעשות הרבה "עבודה מלוכלכת" כמו ניקוי דגים או לשחק קלפים, שולחן זה הוא מושלם בשבילך. ניתן לחטא את משטח השולחן הפוליאוריתן בצפיפות גבוהה בעזרת קרצוף ושטיפה מהירה, והוא עומד טוב יותר מרובם בהישארות בחוץ בתנאי מזג האוויר. כאשר תועלתנות גוברת על מראה מלוטש ומשקל קל, שולחן ה-Lifetime הוא מנצח ברור עבור פרקטיות ומחיר.

2. ALPS Mountaineering Dining Table

מימדים: 43 x 28 x 28 in. | משקל: 5.4 ק״ג

  • מה שאנחנו אוהבים: מחיר מעולה, משטח גדול,קל משקל וקומפקטי ביחד לגודל
  • מה שאנחנו לא: רגליים לא מתכווננות, קיבולת משקל יחסית נמוכה (22.6 ק״ג)

לבדיקת מחיר באמזון

שולחן אוכל ALPS Mountaineering הוא בגובה המושלם לכיסאות, והוא מרווח מספיק כדי לשבת בו בנוחות ארבעה עד שישה מבוגרים. משטח השולחן עשוי להיות גדול, אבל השולחן קמפינג הזה עדיין די קל משקל ומתקפל לתיק קומפקטי להובלה ללא טרחה. שולחן האוכל אינו בנוי להתמודד עם עומסים כבדים, ולכן הוא מומלץ עבור פעילויות כמו אכילה או משחק קלפים. עם סגנון מלוטש, ניידות נהדרת וממדים בגודל מלא, שולחן אוכל זה יקבל שימוש רב בין אם אתה בקמפינג, ממנגל בחצר, או זקוק לשולחן נוסף אלגנטי ומתקפל עבור הבית.

3. GCI Outdoor Master Cook

מימדים: 56 x 22 x 32 in. | משקל: 10.2 ק״ג

  • מה שאנחנו אוהבים: המדפים משפרים את הסדר, גובה ארגונומי לעמידה, משטח עבודה גדול מאוד, מתלה פנס/רמקול נייד, כיור לשטיפת כלים
  • מה שאנחנו לא: כבד ומגושם, יקר, קיבלות משקל נמוכה ביחס למתחרים (18 ק״ג), לא ורסטילי כמו שנראה

לבדיקת מחיר באמזון

אם עניין הבישול הוא אירוע מרכזי בטיולי הקמפינג שלכם, אתם כנראה תאהבו את ה-GCI Outdoor Master Cook Station. הוא מלא בתכונות שימושיות שעוזרות לשמור על המטבח שלך מאורגן ותפעולי. יש מספיק מקום כדי להשתמש בכיריים גז לקמפינג עם שני מבערים תוך כדי הכנת האוכל, בתוספת שפע של מדפים כדי שתוכל להפעיל את הקסם הקולינרי שלך מבלי להתחרות עם העומס על סביבת העבודה. בשולחן קמפינג או יותר נכון ״תחנת״ קמפינג מאסטר קוק, יש את כל הפרטים המעובדים לחוויית קמפינג חלקה יותר: מחזיק מגבת נייר, מחזיקי כוסות ומתלה עילי לפנס או רמקול. יש אפילו כיור softshell עם ניקוז כדי לייעל את תהליך שטיפת הכלים. כשזה מגיע לכל מה שקשור למטבח בחיק הטבע, אי אפשר לנצח את הפונקציונליות של תחנת מאסטר קוק.

4. Portal Outdoor Folding Table

שולחן קמפינג מתקפל Portal Outdoor Folding Table

מימדים: 35.5 x 21 x 17.5-27.5 in. | משקל: 4 ק״ג

  • מה שאנחנו אוהבים: מחיר מעולה ביחס לתמורה, גובה מתכוונן, קל משקל/קומפקטי, מחובר מתחת לשולחן רשת שעוזרת לארגון החפצים
  • מה שאנחנו לא: לא הכי מרווח ברשימה, קצת קצר לעמידה, לא הכי עמיד

לבדיקת מחיר באמזון

אם אתה אוהב את הרעיון של שולחן קמפינג מתקפל אמיתי, אבל אתה רוצה לדאוג שהעלות והמשקל ישארו מינימליים, השולחן המתקפל הזה הוא אופציה מצוינת. אנחנו אוהבים את היכולת להתאים את הגובה לעמידה או לישיבה, וזה אחד השולחנות הבודדים שיש להם רגליים מתכווננות באופן עצמאי, כך שתוכל ליישר אותו בשטח לא אחיד. הגודל הבינוני של הפורטל עובד היטב כשולחן צד נמוך בין כיסאות לקפה או למשחק קלפים. הוא גם טוב לבישול אם לא אכפת לך לחכות להכין את הכיריים שלך עד שתסיים עם הכנת האוכל. אנו בוחרים את הפורטל לטיולים בהם הניידות חשובה ואנו רוצים שולחן אחד שיכול להתאים למספר מטרות.

5. GCI Compact Camp 20

GCI Compact Camp 20

מימדים: 20 x 18 x 24 in. | משקל: 1.8 ק״ג

  • מה שאנחנו אוהבים: מחיר הוגן, קל משקל, קומפקטי, חזק לגודל שלו, גובה מתכוונן
  • מה שאנחנו לא: משטח עבודה קטן מאוד

לבדיקת מחיר באמזון

אם מטרות הטיול שלך הן צ׳יל במקום לעשות בישולי גורמה, שולחן צד קטן כמו השולחן המתקפל GCI Outdoor Compact Camp 20 עשוי להיות יותר הסגנון שלך. שולחן צד ליד כיסא נוח מביא עניין של יוקרה לאתר קמפינג וחוסך מכם את הטרחה של סחיבת שולחן גדול ומגושם. ה-Camp 20 יחזיק את המשקה, הספר, הטלפון והחטיפים שלך בהישג יד, כך שתוכל ליהנות מנוחות בזמן שאתה נרגע ונהנה מהנוף. מצאנו את השולחן הזה שימושי במיוחד במקומות חוליים, שבהם חשוב לשמור על אלקטרוניקה בבטחה מהקרקע. זה גם אחלה שולחן אוכל קטן לשניים, או שולחן ליד המיטה באוהל קמפינג גדול. ה-Camp 20 מושלם למי שזקוק לשולחן קטן במחיר סביר וחזק עם גובה מתכוונן כדי להתאים למגוון צרכים.

6. Trekology Talu Side Table

מימדים: 27 x 18 x 16 in. | משקל: 1.8 ק״ג

  • מה שאנחנו אוהבים: מחיר הוגן, קל משקל, קומפקטי ויעיל
  • מה שאנחנו לא: נמוך מאוד, משטח עבודה קטן מהרגיל, לא הכי חזק ביחס למתחרים

לבדיקת מחיר באמזון

אם כל מה שאתה צריך זה שולחן קטן והניידות היא חשובה לך, אתה לא יכול לנצח את המחיר של שולחן הצד של Trekology Talu. למרות שזהו אחד השולחנות הנמוכים והקטנים ביותר ברשימה שלנו, אנו מוצאים את עצמנו מושיטים את עצמנו אליו לעתים קרובות מכיוון שכל כך נוח לתפוס אותו ולהסתובב באתר קמפינג לפעילויות שונות. ה-Talu מעט קטן כדי לתמוך בתנור קמפינג ממוצע לרכב, אבל זה גודל נהדר להיצמד בין כמה כיסאות לסיבוב קוקטיילים, משחק קלפים או הכנת קפה של בוקר. בטיולים מרובי ימים, אנחנו אוהבים להביא אותו בנוסף לשולחן גדול יותר לבישול אם המקום מאפשר. אנחנו מתרשמים מהיציבות והאיכות של ה-Talu ביחס למחיר, ואנחנו אוהבים שאפשר לארוז אותו לגודל כה קטן כדי לקחת כמעט לכל מקום.

7. Helinox Table One Hard Top

Helinox Table One Hard Top שולחן קמפינג מומלץ

מימדים: 24 x 16 x 15.4 in. | משקל: 952 גרם

  • מה שאנחנו אוהבים: הכי קל ברשימה, קומפקטי חזק ועמיד ביחס לגודל
  • מה שאנחנו לא: יקר, יותר מדי נמוך ולא יציב בשביל להחזיק כיריים, משטח עבודה יחסית קטן, קשה יותר לנקות את משטח השולחן מבד

לבדיקת מחיר באמזון

ה-Helinox Table One Hard Top מנצח בתור שולחן הקמפינג הקליל והקומפקטי ביותר, ובכל זאת הוא עדיין חזק להפליא. משקלו שוקל בערך כמו ליטר מים ונארז קטן מספיק כדי להיכנס לתיק גדול או תיק גב לטיולים, כך שתוכל לקחת אותו כמעט לכל מקום בין אם לארוחה או טיול קוקטיילים בטבע. מוטות סגסוגת האלומיניום של DAC (אותם חומרים המשמשים לאוהלי קמפינג) נצמדים זה לזה במהירות ומעניקים ל-One Table חוזק מרשים עבור קומתו. בעוד המחיר של ה-Table One מעט גבוה עבור שולחן קטן, האיכות שווה את העלות אם אתם מחפשים משהו קומפקטי שיחזיק מעמד שנים רבות. אנחנו אוהבים שאנחנו יכולים לקחת את ה-Table One כמעט לכל מקום, ואנחנו ממליצים עליו בחום לכל מי שמוכן לשלם קצת יותר עבור איכות מעולה וניידות מקסימלית.

מה חשוב לדעת לפני שקונים שולחן קמפינג?

שולחן קמפינג
  • מחיר – מחירי שולחנות קמפינג משתנים מאוד בהתאם לגודלם, איכות ההרכבה והמותג שלהם. גילינו ששולחנות רבים שהם לא יקרים, מתפקדים באותה מידה כמו שולחנות יוקרתיים, ואנו ממליצים על אפשרויות בעלות ערך רב במגוון אפשרויות מחיר.
  • משקל, אריזה וגודל – המשקל והגודל בזמן מצב מקופל אינם מהווים דאגה גדולה לקמפינג ברכב לעומת תרמילאים, אבל עדיין טוב לשקול ניידות כשאתה בוחר שולחן. אם תצטרך לסחוב את השולחן בכל מרחק משמעותי כדי להגיע ליעד שלך, אתה תהיה הרבה יותר רגוע עם שולחן קל משקל ושניתן לארזו. אם תעשו קמפינג באתרים נגישים לרכב, אולי תרצו שולחן גדול וכבד יותר.
  • גובה – כל שולחן יעיל כדי להרחיק את החפצים שלך מהלכלוך והחול, אבל שולחן בגודל 75 ס״מ ומעלה יהיה הרבה יותר ארגונומי לעבוד איתו אם אתם מתכננים לעשות הכנות מזון רציניות. שולחנות נמוכים יותר בדרך כלל טובים יותר אם אתה יושב סביבם עם כיסאות קמפינג; גובה שולחן האוכל הממוצע הוא בין 72 ל76 ס״מ. שולחנות בגובה 50 ס״מ או פחות ירגישו יותר כמו שולחן קפה.
  • עמידות/קיבולת משקל – בדרך כלל, ככל שהשולחן יציב יותר, כך הוא יהיה כבד ומסורבל יותר. שולחנות כבדים יכולים להיות שווים את התמורה בניידות אם אכפת לך יותר מעמידות ויציבות לטווח ארוך מאשר אריזה קלת משקל וקומפקטית.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *