מעילי סופטשל מומלצים לטיולים
4.5/5 - (4 votes)

מעילי סופטשל מומלצים לטיולים לגברים ונשים לשנת 2024

קשה לנצח מעיל סופטשל, שכן הוא אידאלי למגוון רחב של פעילויות שונות. בדי הארוג הנושמים והמתמתחים שלהם מציעים ביצועים פנטסטיים והתאמה נוחה שנעה איתך. העמידות שלהם לעמוד ברוח קלה ובמשקעים. זאת תהיה משימה קשה קשה למצוא מעטפת מגוונת יותר מסופשטל לפעילויות שונות. להלן, אנו הרשימה שלנו למעילי סופטשל מומלצים לטיולים לשנת 2024, החל ממעילים מזדמנים לשימוש יומיומי ועד למעילי ביצועים לסקי בשטח וטיפוס על קרח.

1. סופטשל Arc’teryx Gamma Hoody

סופטשל Arc’teryx Gamma Hoody
  • מה שאנחנו אוהבים: נוחות של Arc’teryx, איכותי, מתאים לכל סוג של פעילות
  • מה שאנחנו לא: יקר
  • סוג ביצועי/יום יומי
  • משקל: 544 גרם

ה-Arc'teryx Gamma Hoody תופס את המקום לסופטשל הטיולים הטוב ביותר ברשימה: ביצועים טובים, חומרים איכותיים והתאמה מצוינת. זה לא סופטשל סופר חם עם בטנת צמר עבה, אבל המבנה הדק שלו מעניקה לז'קט ורסטיליות. הבד החיצוני העמיד יכול לעמוד ביום של סקי בשטח, אבל ה-Gamma גם נושם ממש טוב ומאפשר מספיק אוויר פנימה והחוצה כדי לשמור על קור רוח בזמן הנסיעה. ועם מראה נקי שהוא סביר לחלוטין ברחבי העיר, זה סופטשל נהדר שמתאים לכל דבר ולכל מקום.

לבדיקת מחיר באמזון

2. סופטשל Outdoor Research Ferrosi Hoody

סופטשל Outdoor Research Ferrosi Hoody
  • מה שאנחנו אוהבים: דק, קל משקל, נושם, מחיר הגון ומעולה
  • מה שאנחנו לא: היתרונות גם החסרונות במקרה הזה, היותו דק וקל משקל משפיע על בניתו ועמידתו בתנאי מזג אוויר קשים
  • סוג ביצועי
  • משקל: 394 גרם

סופטשל Outdoor Research Ferrosi רחוק מאוד מהעיצוב המגושם והקופסתי המייצג את מעילי הסופטשל עם כובע של פעם. במחיר של 554 ש״ח ורק 394 גרם, מדובר במעטפת זולה, דקה וקלת משקל, שלא תכביד עליך, ומצטיינת כמעט בכל פעילות חיצונית בעלת תפוקה גבוהה: טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, טיפוס, סקי, הכל. בנוסף, ה-Ferrosi קשיח ועמיד בפני שחיקה, יחסום אלמנטים רבים, ובעל מתיחה ויכולת נשימה מצוינים. זהו מעיל רב-תכליתי: אתה יכול ללבוש את הז'קט הזה מעל חולצת טריקו במזג אוויר נוח ומעל פליס טיולים בחורף.

לבדיקת מחיר באמזון

3. סופטשל The North Face Apex Bionic 3

סופטשל  The North Face Apex Bionic 3
  • מה שאנחנו אוהבים: סופטשל בעל עיצוב מרשים שמתאים ליום יום.
  • מה שאנחנו לא: פחות מתאים למי שרוצה לקחת אותי לטיולים קרים במיוחד.
  • סוג יום יומי
  • משקל: 776 גרם

סופטשלס מציעים עמידות מצוינת למים ויכולת נשימה עבור פעילויות שונות בסתיו ובחורף, אך היופי בסופטשל שהוא אידאלי לשימוש יום יומי. סופטשל The North Face Apex Bionic 3 הוא סופטשל מומלץ שמציע אלטרנטיבת קז'ואל מצוינת לרבים ממעילי הסופטשל היותר טכניים שיש ברשימה, עם מראה נקי הכולל שלושה כיסים חיצוניים בלבד (2 מחממי ידיים וחזה אחד) וצווארון במקום כובע. ובהתחשב בכך שה-Apex Bionic מוצע בארבעה צבעים יוקרתיים, כמעט בוודאות הוא משתלב עם שאר הלבוש שלך. לכל דבר, החל מהליכה עם הכלב במזג אוויר קריר או רטוב ועד להרפתקה קלה בקור, הדגם הזה של The North Face, היא אופציה מעולה.

 לבדיקת מחיר גברים באמזון לבדיקת מחיר נשים באמזון

4. סופטשל קולומביה Columbia Ascender

סופטשל Columbia Ascender
  • מה שאנחנו אוהבים: מושלם לשימוש יום יומי.
  • מה שאנחנו לא: מאוד גנרי, לא מתאים לפעילויות מאתגרות.
  • סוג יום יומי
  • משקל: 652 גרם

כמו ה-Apex Bionic ו-Marmot Gravity שנמצאים ברשימה, סופטשל קולומביה מדגם Ascender מיועד לשימוש יום יומי ולא בהכרח לטיולים מאתגרים. ה-Ascender אידיאלי אם אתה רוצה סופטשל לשימוש יום יומי בכל עונות השנה. סופטשל זה מתומחר נכון ומשתלב היטב עם ה-Apex ו-Gravity בעמידות וחמימות, עם מעטפת יציבה ופנים מרופד צמר.

לבדיקת מחיר באמזון

5. סופטשל Marmot Gravity

סופטשל Marmot Gravity
  • מה שאנחנו אוהבים: מסוגנן, מאוד פרקטי, מתאים לכמעט כל סוג של פעילות
  • מה שאנחנו לא: פחות מתאים לפעילויות מאתגרות.
  • סוג יום יומי
  • משקל: 686 גרם

ה-Gravity אינו מתיימר להיות סופטשל לטיולים טכני ומכוון ביצועים, אבל נראה שזה לא מפריע כל כך: זהו מוצר מוביל עבור חברת Marmot הידועה שנה אחר שנה. כמו הסופטשל דה נורת פייס Apex Bionic ו-Kuhl Klash, ה-Gravity אידיאלי למזג אוויר ברחבי העיר ולביקור בהרים מדי פעם. בין האפשרויות הפחות טכניות ברשימה שלנו, הוא מספק הגנה מוצקה בתנאי מזג האוויר השונים. צפו לכך שה-Gravity יהיה כמעט אטום לרוח ועמיד מאוד במים כאשר הוא נתון למצבי גשם חלקיים, אך יש לזכור כי הוא אינו נושם במיוחד.

 לבדיקת מחיר גברים באמזון לבדיקת מחיר נשים באמזון

6. סופטשל Black Diamond Alpine Start

  • מה שאנחנו אוהבים: קל משקל, ניתן לאריזה, מאוד ורסטילי
  • מה שאנחנו לא: הבד הדק מציע מעט בידוד.
  • סוג ביצועי
  • משקל: 206 גרם

ה-Black Diamond Alpine Start הוא אחד ממעילי הסופטשל הקלים ביותר ברשימה שלנו וללא ספק הוורסטילי ביותר. בעוד שמעילים חסונים כמו Arc'teryx Gamma MX כדאים להילבש רק כשהטמפרטורות יורדות, ה-Alpine Start בעל שכבה דקה שמתאים לכל ימות השנה. בהתאם לתנאים, קל ללבוש מעל כל דבר, החל מחולצת טריקו ועד מעיל גשם קל משקל. עשוי מניילון ארוג דק מצופה בגימור ללא PFC, עמיד במים, דוחה מים, ה-Alpine Start נועד להדוף רוחות וגשם מבלי להתפשר על אוורור.

 לבדיקת מחיר גברים באמזון לבדיקת מחיר נשים באמזון

7. סופטשל Kuhl Klash

סופטשל Kuhl Klash
  • מה שאנחנו אוהבים: עיצוב נקי ויפה.
  • מה שאנחנו לא: מעט מגושם בשביל להיות סופטשל ביצועי.
  • סוג יום יומי

ג'קט הסופטשל הזה מתאים במיוחד לפעילויות יום יומיות. בין אם זה נסיעות לעבודה, סידורים ובילויים. סופטשלים מציעים שילוב בין נוחות לסגנון תוך כדי הגנה מפני מזג אוויר וחמימות. הם בדרך כלל סבירים ועמידים יותר מאשר אפשרויות אחרות (כגון מעילים מבודדים סינתטיים). בקטגוריית ה״יום יומי״, ה-Kuhl Klash הולך ראש בראש עם Apex Bionic של The North Face (הנמצא למעלה יותר ברשימה), עם אסתטיקה נקייה דומה אך פונקציונלית רבה. לאלה שמחפשים משהו קצר אחר, בהחלט יאהבו את שולי הזנב הנפולים, שמוסיפים מנה יפה של אורבניות.

לבדיקת מחיר באמזון

שורה תחתונה

מעילי סופטשל הם סוג של הכלאה בין מעיל לפליס. הם עושים דברים רבים שעושים מעילי גשם ורוח קשיחים, כמו חסימה של רוחות וגשמים, אבל הם נותנים דגש על יכולת נשימה – משהו שהחומרים המשמשים במעילים עם מעטפת קשה לא יכולים להציע. מעילי סופטשל מאפשרים לך להיות מוגן מפני פגעי מזג האוויר, לנוע בחופשיות עם חומרים נמתחים יותר, ולהישאר חמים יותר מכיוון שהזיעה לא נלכדת בפנים. מה שנחשב בעבר למוצר נישתי ביותר, הוא כיום אחד המוצרים הטובים והרב-תכליתיות ביותר שתוכלו לבחור לפעילות בחוץ, ואנו מקווים שהסקירה זו סיפקה לכם את כל המידע שתצטרכו כדי לבחור את מעיל הסופטשל הטוב ביותר עבורכם.

מעילי סופטשל: שאלות נפוצות

מה זה סופטשל?

סופטשל זה מעיל חורפי מבד ארוג, מה שהופך אותו למעיל בעל שכבה חמימה המביאה נוחות מקסימלית בלי ההגבלה שמביאים איתם בגדים עם חומרים אחרים. למרות שהמעיל אינו 100% עמיד למים, החומר עצמו כן עמיד במים, בעל יכולת נשימה מעולה , ביצועים גבוהים ומחזיק מעמד לאורך זמן רב.

איך לכבס מעיל סופטשל?

כביסה ב-30 או 40 מעלות צלזיוס (יש לבדוק את תווית הטיפול בבגד) ביישום של מחזור מכונה עדין עם חומר ניקוי לא ביולוגי (ללא מרכך כביסה מובנה), תוך הקפדה שכל הרוכסנים וחלקי הקרס והלולאה יהיו מהודקים. לאחר השטיפה של חומר הניקוי, יש לשים מחזור שטיפה נוסף. עדיף לייבש את המעיל באופן ידני ולא במכונת ייבוש.

האם מעילי סופטשל מומלצים לטיולים?

מעילי סופטשל אכן משמשים ומומלצים לטיולים. המטרה העיקרית שלהם היא לשמור על נוחות כשאתם פעילים כך שלא תצטרכו להוריד או לשים שכבה נוספת של מעיל או חולצת טריקו מתחת.

מה ההבדל בין מעיל סופטשל למעיל גשם?

כמות החום תשתנה בהתאם לעובי ולמבנה של המעיל, אבל סופטשלים לרוב מציעים בידוד רב יותר ממעיל גשם.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *