מכנסי טיולים מומלצים לנשים
2.9/5 - (20 votes)

מכנסי טיולים מומלצים לנשים לשנת 2024

במהלך הטיול, שלפוחית מכאיבה בכף הרגל בגלל זוג נעלי טיולים לא טובות, יכול להרוס יום מקסים של טיול. רגליים כואבות, ברכיים, מפשעה או מותניים , אפילו כשיושבים, יכולים לגרום לכל תנועה לסבל מוחלט.

אז איך בכל זאת בוחרים מכנסי טיולים לנשים?

טיולים רגליים דורשים מגוון רחב של תנועה, וכל חלק של הגוף שלך צריך את הציוד הנכון כדי לשמור על נוחות אופטימלית. כך שאם יהיו פריחות, שריטות ונפילות, הם לא יהפכו את הטיול שלך לסבל מתמשך. בעוד מטפס חובב יתמקד בהנעלה שלו, מי שיש לו נסיון יודע שזוג מכנסי הליכה טובים יכולים להיות הגאולה האמיתית שלכם.

הבחירה של המכנסיים שלך צריכה להיות עם יכולת אוורור, שכן זיעה יכולה לעשות כל נקודת מגע עם הבגדים שלך לגרוע יותר ולגרום בעיות לא מבוטלות לאורך הטיול או במעלה ההר. הם חייבים להיות עמידים מספיק בטיול שלך, בין אם אתם מטפסי או הרים או לא.

הם צריכים להיות מסוגלים להיות עמידים ברוח וגשם מבלי לעשות בעיות. יש כאלה שגם מציעים את ההזדמנות להפוך אותם למכנסיים קצרים כאשר זה מתבקש במהלך הטיול. ומעל לכל, הם צריכים להיות נוחים.

1. Prana Halle:

Prana Halle

לבדיקת מחיר Prana Halle באמזון

מה שאנחנו אוהבים: קלות, נוחות, המון מקום להמתח, מגיעים בהרבה מידות אורך ויכולות להתקפל למכנס קצר.
מה שאנחנו לא: עמידות לא הכי טובה למים, וכיסים קטנים.

אולי מכנס הטיולים של אף אחד אחר לא נמצא בכל מקום ומוערך כמו ה- PrAna Halle. מכנסיים בגזרה גבוהה, ומחמיא מספיק כדי ללבוש ברחבי העיר מבלי לצרוח "מכנסי טיול!" עם זאת נוח ופונקציונלי לטיפוס, רכיבה על אופניים ונסיעה. אמנם את יכולה ללבוש מכנסיים אלה אך ורק לטיולים רגליים, אך לגמרי אפשר ללבוש אותם גם לטיפוס סלעים, חומר הניילון / סטרץ 'נמתח מאפשר מגוון רחב של תנועות רגליים, הם משתלבים היטב תחת רתמה, והם מתנגדים לקרעים ושריטות מסלעים וצמחים חדים. הם אינם עמידים במיוחד למים, למרות שיש עליהם ציפוי DWR, מה שהופך אותם למותאמים עוד יותר לטיפוס ולא לטיולים רגליים.

2. Outdoor Research Ferrosi:

Outdoor Research Women's Ferrosi Pants

לבדיקת מחיר Research Ferrosi באמזון

מה שאנחנו אוהבים: אלסטיות בצורה נהדרת, בד קליל, נוחות מקסימלית.
מה שאנחנו לא: כיסים קטנים.

גזרה דקה אך עדיין מסוגלים להלחם באתגרים של ההר, Ferrosi טובים עבור תרימילאים ומטפסים כאחד אשר לעתים קרובות מוצאים את עצמם מתחממים יתר על המידה על ידי המכנסיים שלהם. אך לעולם לא יטעו בחורף או אפילו בסתיו קשה.

3. Columbia Saturday Trail:

מכנסי טיולים לנשים

לבדיקת מחיר Columbia Saturday Trail באמזון

מה שאנחנו אוהבים: קלות, נוחות לתזוזה, מאווררות היטב.
מה שאנחנו לא: כיסים קטנים, לא טובים לתנאים קשים במיוחד.

Columbia Saturday Trail Stretch של קולומביה הוא זוג מכנסי טיולים נוחים, נושמים ומשתלמים. הם לא הופכים למכנסיים קצרים, אבל הם עובדים טוב לטיולים יחידים או רב-יומיים במזג אוויר חם יותר מבלי להרגיש במחיר מופקע. עם כמה דגמים הנמכרים ב 300 ש״ח ומעלה, נחמד לדעת שאת עדיין יכולה לקנות זוג מכנסי טיול נהדרים במחיר של 140 ש״ח בלבד.

4. Marmot PreCip:

Image result for marmot precip women's pants

לבדיקת מחיר Marmot PreCip באמזון

מה שאנחנו אוהבים: חסינות למים,חסינות לרוח, יכול להיות עם שכבות,קלות.
מה שאנחנו לא: לא הכי מאווררות, חגורה אלסטית יכולה להיות לא נוחה, ויקרות.

כשאנחנו מביטים בדפוס הניקוד שלנו, מכנסיים אלה יכולים להיקרא המכנסיים הכי "ממוצעים" בסקירתנו. אף אחד מהתכונות שלהם לא גרוע מאוד, ואילו אף אחד מהם לא בולט בראש הרשימה גם כן. כשאת מקבלת את הביצוע המאוזן הזה ובמחיר סביר, את קופצת עליו. הם ערך טוב. אחרים קצת פחות יקרים אך תכונותיהם נפגעים בצורה כזו או אחרת, שורה תחתונה – מעולות בביצועים.

5. Marmot Lobo's:

Marmot Lobo's

לבדיקת מחיר Marmot Lobo's באמזון

מה שאנחנו אוהבים: קלות, יכולות להתפרק, גזרה מחמיאה.
מה שאנחנו לא: הרוכסן יכול להשתפשף.

מכנס המתפרק של Marmot Lobo מציע מגוון רחב של אפשרויות והתנגדות מים מעולה תוך שמירה על נוחות וקל תנועה. ניתן ללבוש אותם כמו מכנסיים באורך מלא, מקופלות, או מכנסיים קצרים, ומגיעים בעיצוב הולם ודק שהוא מחמיא לכמה סוגים של פעילות. חגורת המותן הפנימית הרכה המונעת שפשוף. מכנסיים אלה גם מצטיינות שזה נוגע לטיפוס והרים. שורה תחתונה מכנסיים אלה, ניכרות בורסטיליות שלהן, כשיש לך אותן, תוכלי לעשות כל מה שמתחשק לך.

6. Prana Sage:

prAna Women's Sage Convertible Reg Inseam Pant

לבדיקת מחיר Prana Sage באמזון

מה שאנחנו אוהבים: קלות, יכולות להתפרק,מאווררות, כיסים גדולים, מגיע בהרבה אורכים.
מה שאנחנו לא: המכנסיים הדוקות באזור הרוכסן.

המכנסיים של Prana Sage הם מכנסיים הניתנות לפירוק המאפשר מעבר למכנס קצר. הם הבחירה הראשונה שלנו ביום חם מאוד. אם אתם מחפשים משהו לטיולים במזג אוויר חם, אז המכנסיים האלה הם אופציה נהדרת.

7. Columbia Anytime:

Columbia Women's Anytime Outdoor Boot Cut Pant

לבדיקת מחיר Columbia Anytime באמזון

מה שאנחנו אוהבים: הרבה מקום להמתח, מגיע בהרבה אורכים,גזרה מחמיאה, ניתן לשימוש בשגרה.
מה שאנחנו לא: אין הרבה כיסים.

טכנולוגיות:

  • Omni-Shield – ציפוי חיצוני מתקדם, דוחה מים וכתמים מבלי להתפשר על יכולת הרחקת לחות
  • Omni-Shade – מקדם הגנה מקסימאלי מקרינת השמש UPF-50

מאפייני מכנסיים:

  • Moisture Wicking – בד טכני מרחיק לחות מהגוף
  • 2-way comfort stretch – בד ספורטיבי גמיש, נוח במיוחד
  • אורך (Inseam) פנימי 68.5 ס”מ (”27)

חומרים:

  •  Polyester 93% / 7% elastane
8. White Sierra Point: 

לבדיקת מחיר White Sierra Point באמזון

מה שאנחנו אוהבים: קלות מאוד, ניתנות לפירוק, מגיעות בהרבה אורכים.
מה שאנחנו לא: כשהופכים אותם למכנסיים קטנים, הם יותר קטנים מהנורמה.

מצאי את הנוחות שלך במכנסיים ניתנים לפירוק ועמידים של סיירה פוינט. מכנסים אלה הם הנמכרים ביותר של החברה, הם בנו UPF הגנה מפני שמש בתוספת בד הדוחה מים, אדמה, כתמים, ויבוש מהיר. פתח כפתור קדמי עם רוכסן. חגורת גומי אלסטית מותאמת בנוחות. שני כיסים קדמיים ושני כיסים אחוריים לאחסון. מכנס זה יכין אתכם לכל מסלול.


איך לבחור את מכנסי הטיולים שלכן:

ג’ינס זה נהדר, לא? הם נראים טוב ובאים מושלם על הגוף, וג’ינס איכותי גם מחזיק שנים. עם זאת, יש בעיה קטנה ללבוש גי׳נס שאתם בטיול. הם כבדים. הם חמים. הם הופכים חסרי תועלת – אפילו מסוכנים – כשהם רטובים. ואתם זקוקים לסכין או למספריים כדי להחליף זוג מכנסי ג’ינס כחולים לזוג מכנסיים קצרים.

אז איך בכל זאת נבחר מכנסי טיולים לנשים?

לשמחתנו של מטיילים, מכנסי ג’ינס הם כעת הדבר הטוב ביותר להשאיר בבית או במחנה. מכנסי טיולים פתרו את הבעיה של מטיילים הזקוקים לסט מכנסיים רב תכליתי, נוח ופרקטי לטיולים רגליים ותרמילאות גב.

מכנסי טיולים הם מכנסיים קלים ומתייבשים במהירות (המיוצרים מסוגים שונים של ניילון) אשר הם אידיאליים לטיולים רגליים ולעיסוקים חיצוניים אחרים. מכנסי טיולים קלים, מגיעים עם הרבה כיסים, לא תופסים מקום ומתייבשים מהר. אפילו טוב יותר, מכנסי טיולים רבים הם “מכנסי טיול ניתנות לפירוק”, מה שאומר שהמכנסיים יכולים להפוך בקלות מארוכים לקצרים.

בעודי חוקר את עניין מכנסי הטיולים כבר זמן רב. אם אתם יוצאים להרבה טיולים, שרלו לקנות כמה זוגות מכנסי טיולים. במילים פשוטות, ברגע שתתחילו לטייל במכנסי טיולים, לעולם לא תחזרו לטייל במכנסי הג’ינס שאתם כל כך אוהבים. תמשיכו לקרוא בשביל לדעת איך לבחור את מכנס הטיולים הבא שלכם:

היתרונות של מכנסי טיולים לנשים:

  • משקל קל – מכנסי טיולים עשויים מניילון חזק וקל משקל , שוקלים פחות מזוג מכנסיים עשויים מכותנה. בטיולים ארוכים יותר החיסכון הגדול במשקל מאפשר נוחות יותר – ובכך מהנה יותר.
  • ייבוש מהיר – עקב בניית הניילון שלהם, מכנסי ההליכה מתייבשים מהר מאוד. אם המכנסיים נרטבים, הם יתייבשו פעמים רבות תוך דקות – אפילו תוך כדי לבישתם. בניגוד לג’ינס כחול או מבדי כותנה אחרים, מכנסי טיולים מניילון אינם מחזיקים או סופגים מים. מסיבה זו, מכנסי טיולים הם המכנסיים אידיאליים לטיולי הליכה בהם יש לבצע מעברי נחל או במקום שיש פוטנציאל למזג אוויר סוער ורטוב. היכולת לשמור על “מכנסיים יבשים” חשובה במיוחד באזורים הרריים, בהם טמפרטורות קרות מלוות לעתים קרובות במזג אוויר גשום. מטייל שלובש מכנסי ג’ינס רטובים בטמפרטורות קרות, בואו נגיד, לא יזכה בטיול מהנה.
  • ״שקט״ – מכנסי טיול איכותיים עשויים ניילון ייעודי שהוא גם “רך” וגם “שקט”. מכנסי טיול איכותיים, כאשר לובשים אותם, אינם משמיעים את ה”שפשוף “של ניילון כמו מכנסי ניילון באיכות נמוכה יותר ובגדי ניילון באיכות ירודה אחרים. “שקט” זה לא רק נפטר מגירוי בצד השביל מעצבן לאוזניים, הוא גם מאפשר צפייה טובה יותר בחיות הבר.
  • כיסים – למכנסי טיולים בדרך כלל יש כיסים רבים, ולעתים קרובות גדולים. כיסים אלה תמיד מועילים ומאפשרים אחסון נוח של מפות, מצלמות דיגיטליות קטנות, שפתון ושאר הפריטים המאוחסנים בצורה הטובה ביותר “באופן אישי” במקום לשים במותניים של תיק טיולי יום. הכיסים הרבים במכנסי ההליכה מקלים גם על מעבר להליכה מהירה יותר. הכיסים מושלמים לאחסון מפות, קרם הגנה, שפתון, חטיף, טלפונים ופריטים קטנים אחרים “באופן אישי” במקום להיקבר במוצ׳ילה.
  • נוחות – מכנסי טיולים הם אחד המכנסיים הנוחים ביותר שאדם יכול ללבוש. מכנסי טיולים קלים – קלים כל כך שאפשר לשכוח שהם אפילו שם. יתר על כך, מכנסי טיול – בגודל מתאים – גם הם מרווחים. עם מכנס טיולים, לעולם לא תצטרך לדאוג שהמכנסיים “יתכווצו” או ישתפשפו בעור (מה שקורה לעתים קרובות עם ג’ינס בטיולים ארוכים יותר).מכנסי טיולים מאפשר למעשה גמישות בלתי מוגבלת. מטיילים העוברים מחוץ לשביל או מתערבלים לאורך הסלעים יבואו ליהנות מהיתרון הזה מאוד. כמו כן, לרוב, במכנסי טיול רגלי יש גם מותניים אלסטיות. אמנם לא בדיוק מסוגנן, המותניים האלסטיות נוחות מכיוון שהיא מאפשרת למכנסיים לנוע בתנועות גופו של המטייל.
  • מכנסיים מתפרקות – מכנסי טיולים רבים הופכים בקלות למכנסיים קצרים. מכנסי טיול מסוגים אלה נקראים “מכנסי טיול מתפרקים.” מכנסי טיולים נוחים עם רוכסנים בערך 1/3 בדרך למכנסיים. פשוט פתחו את החלק התחתון של המכנסיים על כל רגל, והמכנסיים הופכים למכנסי טיול קצרים מעולים.
  • הגנת רגליים זה “מגניב” – מכיוון שמכנסי טיולים נושמים (זיעה לא נלכדת בתוך המכנסיים), מכנסי טיולים שומרים על הרגליים קרירות תוך הגנה על הרגליים מפני זרדים, קוצים ומפגעים אחרים שנמצאים בעת טיול רגלי – במיוחד מחוץ לשביל. מטיילים מחוץ לשביל יכירו במהירות כיצד המכנסיים מגנים על העור, ובכל זאת מאפשרים לרגליים להישאר קרירות.

שני הסגנונות העיקריים של מכנסי טיולים לנשים:

ישנם שני “סגנונות” עיקריים של מכנסי טיולים לנשים, מכנס הטיולים הניתן לפירוק ומכנסי הטיולים הסטנדרטיים. לכל סגנון יש את היתרונות והשימושים הספציפיים שלהם.

מכנסי טיולים מתפרקות Vs מכנסי טיולים סטנדרטיות:

מכנסי טיולים הטובים ביותר לנשים

מכנסי טיולים הניתנים לפירוק הופכים למכנסי טיול באמצעות רוכסן המאפשר לשני החלקים התחתונים של הרגל להתפרק.

לעומת זאת, מכנס טיולים רגיל ולא ניתן לפירוק הוא פשוט – מכנס. למכנסי הטיולים הרגילים לרוב יש רוכסנים בחלק התחתון של הרגל, כדי להקל על הסרת המכנסיים מבלי להזדקק להסרת הנעליים. עם זאת, מכנסי טיולים רגילות לא יכולים להמיר את עצמם למכני טיולים קצרים.

ישנם יתרונות וחסרונות לכל סגנון. מכנס הטיולים הרגיל, מכיוון שהוא שאין לו את הרוכסן לרוחב הרגל העליונה, הוא בעל מראה נקי יותר. אפילו מקרוב מכנסי טיול רגילות ואיכותיות כמעט עוברים לזוג יפהפה של מכנסי יציאה מזדמנים. יתר על כן, מכנסיים שלא ניתנים לפירוק בדרך כלל הם “קלים יותר” במשקל מאשר מכנסי טיולים מתפרקות – מכיוון שאין צורך ברוכסן ובד נוסף הדרוש לכיסוי הרוכסן.

באיזה סגנון לבחור?

איזה סגנון לבחור תלוי בסוג הטיולים שאדם עושה והאם האדם ישתמש במכנסי ההליכה שלו ל”דברים אחרים “מעבר לטיולים רגליים. לדוגמה, אני לובש את מכנסי ההליכה שלי “ברחבי העיר” חלק גדול של השנה. קלות הנשימה והנשימה של מכנס טיולים אידיאלי למשימות יומיומיות כמו קניות, הליכה במרכז העיר או סתם ללכת לברביקיו של השכן. עבור פעילויות אלה, אני מוצא את המכנסיים הלא ניתנים לפירוק, מכיוון שהמראה ממש כמו מכנס רגיל.

אבל לטיולים, מכנס שניתן לפירוק פשוט לא ניתן לנצחו. הגמישות להתחיל טיול במכנסיים ארוכים, לעבור למכנסיים קצרים בטמפרטורות החמימות יותר של אמצע היום, ואז לחזור למכנסיים ארוכים ככל שהטמפרטורות יורדות בערב. מבחינת הגמישות והפרקטיות הטהורה, מכנס הטיולים לפירוק עדיף על מכנס טיולים רגיל.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

2 מחשבות על “מכנסי טיולים מומלצים לנשים”

  1. המידע מפורט וההיצע מגוון אבל אני מרגישה שפיספסתם את מה שנשים באמת מחפשות כשאנחנו בוחרות מכנס טיולים, רובנו מחפשות גזרה *גבוהה* למען הסר ספק- מדובר במכנסיים שמתחילים מעל הפופיק (וכל המגביה הרי זה משובח) ולא כאלה שיושבים על או מתחת עצמות האגן שלנו.
    לא הצגתם מכנס אחד כזה (גם אלה שכתוב תחתיהם גזרה גבוהה ניתן בברור לראות שהיא לא, או לא מספיק) וקשה להאשים אתכם כיוון שהבעיה מתחילה אצל המעצבים שכלל לא מתחשבים בצורך הזה.
    כבר שנים שאני מחפשת מכנסי טיולים גבוהים ולא מוצאת כאלה בגזרת הנשים, הפתרון שלי כרגע הוא לקנות מכנסי גברים ולהדק הרבה עם חגורה, מאכזב שאין מודעות לזה גם בקרב מי שמתיימר להציג את "מכנסי הטיולים הטובים ביותר לנשים", אולי ככה זה כשגבר כותב על הצרכים שלנו..
    אשמח מאוד אם בעתיד תוכלו לאתר ולפרסם עבורנו את המכנסיים שאנחנו באמת מעוניינות לרכוש, ואולי גם להעסיק כמה נשים באתר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *