ערכת קפה לשטח
4.3/5 - (3 votes)

ערכות קפה מומלצות לשטח לשנת 2024

אין דבר יותר כיף ומספק מאשר כוס קפה חם וטעים בזמן טיול בשטח. בין אם אתם באמצע טראק קשוח שאתם רק משתוקקים לעצירת קפה, או בין אם אתם בסוף היום רוצים לשתות אחד ברגוע – ערכת קפה לשטח זה מבין המוצרים החשובים ביותר שאמורים להיות אצלכם בארסנל.

הבעיה היא כשחושבים על קפה בשטח, ישר קופצת הקונוטציה לקפה שחור חצי קר ומלא בוץ, אבל אל תוותרו כל כך בקלות. כשמתחילים לחפש את הדרך הטובה ביותר להכנת הקפה המושלם בשטח, תופתעו לגלות שיש המון מוצרים בשוק שיכולים לספק לכם את הצורך הזה. בסקירה הבאה נציג ערכות קפה לשטח שמתאימות למגוון פעילויות בין אם אתם יוצאים לטיול, קמפינג או סתם בילוי בשטח בשקיעה. ובטווח מחירים שמתאים לכל כיס.

1. Hario V60 Plastic Dripper

ערכת קפה לשטח Hario

משקל: 83 גרם | סוג בישול: מזיגה עליונית

  • מה שאנחנו אוהבים: טעם גורמה, עיצוב מעולה, מחיר לכל כיס, קל משקל
  • מה שאנחנו לא: מצריך סוג ספציפי של נייר מסוג V60, מצריך טכניקה בשביל ניצול מקסימלי של טעם, לא הדגם הכי מודרני ברשימה

לבדיקת מחיר באמזון

ה-Hario V60 Plastic Dripper היא ערכת קפה שמספקת טעם מעולה בשבריר מהמחיר של ערכות קפה אחרות בסקירה שלנו. זה לא צריך מפתיע שגרסת הפלסטיק של גביע הקרמיקה הנערצת על ידי חנוני קפה ברחבי העולם היא גם אחת האפשרויות המועדפות עלינו לקמפינג. ה-V60 מכין קפה טעים והוא פשוט לשימוש לאחר שחידדת את טכניקת המזיגה שלך. בנוסף, הגביע הקטן הזה הוא קל משקל, שוקל רק 83 גרם! (95 כולל את כף המדידה שלו). ה-AeroPress דורגה מעט גבוה יותר במבחני הטעם שלנו, אבל היא משולשת מהמחיר, יותר מכפול מהמשקל, וקצת יותר מסובכת לשימוש – במיוחד כשמבשלים למספר אנשים.

החסרונות של ה-V60 הם מינימליים וחסרי משמעות. ייתכן שייקח יותר זמן וכוונה כדי לחדד את הטכניקה שלך מאשר השימוש ב French Press, ותצטרך למצוא מסננים ספציפיים ל-V60. תרצו להשתמש בקפה אחיד וטחון דק לקבלת הקפה בטעם הטוב ביותר, שהושג בצורה הטובה ביותר עם מטחנת קוביות. אם אתה רוצה לקחת את משחק הבישול שלך לרמה אחרת, אז תרצה גם לשקול את הקפה והמים שלך ולתזמן את זמן הבישול. עם זאת, לאחר שתשתלטו בתהליך המזיגה, ערכת קפה לשטח זו תפיק את אחד מכוסות הקפה הנקיים והטובים ביותר שתוכלו לשתות לא משנה איפה אתם נמצאים.

2. Primula Coffee Brew Buddy

ערכת קפה Primula Brew Buddy

משקל: 31 גרם | סוג בישול: מזיגה עליונית

  • מה שאנחנו אוהבים: קל משקל, פשוט, זול, אין צורך בפילטרים מנייר, מעולה לקפה ולחליטות תה
  • מה שאנחנו לא: יש צורך בלהרים את המסנן החוצה מרוב הכוסות בכדי למנוע שריה, לא אידאלי בשביל קבוצות גדולות, המסנן קצת עדין מדי

לבדיקת מחיר באמזון

אם אתם מחפשים ערכת קפה לשטח חסכונית וקלת משקל עבור תרמילאים וטיולים, אל תחפשו רחוק יותר מ-Primula Coffee Brew Buddy. מבשל זעיר זה הוא קומפקטי, עמיד ושוקל בערך כמו עוגייה. מזיגה אחרי מזיגה, Brew Buddy מספק כוס קפה טעים ללא הטירחה של מסנני נייר. מתחרים אחרים של ערכות ״מזיגה-עליונית״ דורשים מזיגה מדויקת, וזה דבר מאתגר לעשות עם JetBoil או סיר קמפינג, אבל האופי הסלחני של הפילטר הזה הרבה יותר קל לשליטה.

אחד החסרונות הבודדים של מבשל זה הוא שאתה חייב להסיר אותו מהכוס שלך בזמן. אם תשכח מזה, הקפה שלך ימשיך להיות תלול, וישאיר אותך עם כוס קפה מר יתר על המידה. מלבד חסרונות מינימליים, Brew Buddy הוא אופציה קלת משקל וזולה להכנת קפה מעולה, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור תרמילאים בתקציב נמוך.

3. AeroPress Coffee Maker

AeroPress Coffee Maker

משקל: 220 גרם | סוג בישול: מזיגה עליונית / אספרסו

  • מה שאנחנו אוהבים: טעם משובח, יכול להתבשל בעוצמות שונות, קשה להאמין שהוא נייד מבחינת הטעם שהוא נותן
  • מה שאנחנו לא: מגיע עם הרבה חלקים, מצריך פילטר מיוחד, מספיק רק לכוס קפה אחד בכל פעם

לבדיקת מחיר באמזון

ה-AeroPress מתגלה כמוביל העקבי במבחני הטעם שלנו, שנה אחר שנה. עם מכונת קפה הניידת המהנה והפונקציונלית הזו, תוכלו ליצור מנות דמויי אספרסו וגם אמריקנו נקיים ומספקים. ישנם קומץ אנשים שמשתמשים בארופרס כמכונת הקפה היחידה שלהם, אפילו בבית, ובכל זאת המכבש הזה נייד מספיק לנסיעות או הכנת קפה בשטח. הניקוי הוא מהיר ויעיל, ישנה אפשרות פשוט לדחוף את הסקוויזר להשלכת הקפה.

יש חסרון קל עם ה-AeroPress, יש לה יותר חלקים מאשר הרבה ערכות קפה אחרות לשטח בסקירה זו (אם כי רבים מהם אינם נחוצים). כמו כן, תצטרכו לוודא שיש לכם כוס רחבה מספיק כדי שתוכל לקנן לתוכה כראוי ללחיצה, והיא דורשת שימוש במסננים עגולים מיוחדים, הזמינים בנייר, נירוסטה ואפילו כותנה. אמנם זה לא מתאים לכולם, אבל חנוני קפה יפלו עד מעל הראש עבור ערכת הקפה הרב-תכליתית הזו והתוצאות הטעימות שלה.

4. מקינטה ביאלטי Bialetti Musa

מקינטה ביאלטי

משקל: 544 גרם | סוג בישול: אספרסו

  • מה שאנחנו אוהבים: בישול מהיר, יוצא קפה נהדר בלי הצורך בידע מסוים, קל לניקוי, מראה מגניב ופלדת אל – חלד
  • מה שאנחנו לא: מספיק בשביל 1-2 כוסות קפה בכל פעם, טיפה גדול בשביל לקחת איתך לטיול, כבד יותר ממוצרים אחרים ברשימה

לבדיקת מחיר באמזון

אם המחשבה לצאת לטייל בלי אספרסו טעים בדרך עושה לכם חרדות, מקינטה מומלצת של Bialetti Musa היא חובה. האנשים בביאלטי התעלו על עצמם עם ה-Musa, שיפרו וחידשו את מכונת האספרסו הקלאסית של הכיריים שלהם לקהל של המאה ה-21. הרדוקס נירוסטה הזה של ה-Bialetti Moka Express האיקוני מבשל כוס אספרסו טעים תוך דקות ספורות. מקינטה ביאלטי קלה לשימוש, לניקוי, והייתה חביבת הקהל בקרב כמעט כל בודקי הטעם. זה מספק מבחינת תפקוד אבל גם בצורה; המקינטה האלגנטית הזו היא המסוגננת ביותר מבין אלה שנבדקו.

החסרונות עם המקינטה ביאלטי הם מעטים וזניחים. ידית הפלסטיק המאפשרת יכולת תמרון קלה ומזיגה, הופכת אותה לצורה מוזרה לנסיעות. בנוסף, זה לא מועמד אידיאלי לאירוח רב אנשים, אם כי לביאלטי יש אופציה של 6 כוסות ו-10 כוסות. למרות זאת, היא כן מכינה קפה במהירות ובמינימום התעסקות – בגדול, היא כן יכולה לעבור כמה סיבובי קפה לפני היציאה. לבסוף, כמעט 550 גרם, מקינטה זו עלולה להיות כבדה מדי עבור תרמילאים, אם כי היא הוכיחה את עצמה כחברה אידיאלית עבור קמפינג וטיולים. בשורה התחתונה, Bialetti Musa הוא המבשל האהוב עלינו לאספרסו בשטח.

5. מכונת קפה ניידת Wacaco Nanopresso

מכונת קפה Wacaco Nanopresso

משקל: 350 גרם כולל כל האביזרים | סוג בישול: אספרסו

  • מה שאנחנו אוהבים: אספרסו טעים עם קרמה מרשימה, קומפקטי, מאוד תכלסי, אין איזה תהליך מסובך למרות המראה המרשים
  • מה שאנחנו לא: יקר, הרבה חלקים קטנים, מעט קשה לניקוי, לוקח הרבה זמן להכין יותר ממנת קפה אחת

לבדיקת מחיר באמזון

מבחינה היסטורית, היציאה לשטח גרמה לכך שחובבי הקפה חייבים להשאיר מאחור את קרמת אספרסו החלומות שלהם. אז חברים, לא יותר. מכונת קפה ניידת – Wacaco Nanopresso מייצרת אספרסו ברמה גבוהה עם קרמה שיכולה להתחרות בכוס קפה בבית הקפה האהוב עליך. הננופרסו סיפק ביצועים חיוביים בכל מבחן טעם, וכמעט אפילו העפיל על ה-AeroPress. בישול עם הננופרסו הוא פשוט, דורש מומחיות מינימלית בלבד כדי להפיק מנת אספרסו מצוינת – ברגע שתלמד איך כל החלקים עובדים יחד.

בעוד שה-Nanopresso מספק קפה טעים וקרמה כמעט מושלמת, יש לו כמה חסרונות שמנעו ממנו לזכות בציון גבוה יותר בסקירה שלנו. עבור חובבי אספרסו מושבעים, תג המחיר המוגזם מהווה גורם מרתיע, אבל הוא יספק לכם את הסחורה. ולמרות שזה די פשוט להכין אספרסו מעולה, המכשיר הזה מגיע עם הרבה חלקים קטנים שקצת קשה לנקות וקל לאבד אותם. השימוש ב-Nanopresso בזמן קמפינג עשוי להיות מאתגר ללא גישה למים או מתלה ייבוש, ולכן היא מכונת קפה אידיאלית יותר עבור מטיילים עם ואן או רכב מאשר תרמילאים רגליים. למרות החסרונות הללו, תהיו בטוחים שמבחינת האיכות והטעם – אתם לא תתאכזבו.

דברים שחשוב לדעת לפני קניית ערכת קפה לשטח

קמפינג בשטח עם קפה

מחיר – אם כוס קפה טעים בחיק הטבע מפיק לכם אושר, שווה לשלם קצת יותר עבור פולים איכותיים ומכונת קפה נהדרת. עם זאת, ישנן אפשרויות סבירות וגבוהות כמעט בכל סגנונות הבישול.

סוג – בין אם אתם מחפשים משהו קומפטי קליל ופשוט, אולי כדאי לכם ללכת על האפשרויות הזולות יותר ברשימה העונות על המענה של ערכת קפה לשטח מספקת. אך אם אתם מחפשים להעלות את הרמה של כוס הקפה שלכם, אולי כדאי שתכוונו יותר למכונת קפה ניידת, שכן הן אומנם נוטות להיות יקרות יותר, אך מספוק גם טעם טוב ועשיר יותר ברוב המקרים.

ניידות – הרבה תרמילאים משתמשים בקפה נמס מכיוון שהוא נוח, קל במיוחד ואינו דורש פריטים נוספים. אם קפה נמס הוא לא הקטע שלך, הבחירה הטובה ביותר בשבילך היא ללכת על הסוג של ״מזיגה קלה במיוחד״. עבור נסיעות או קמפינג, כל אחת מיצרניות הקפה ברשימה שלנו היא קומפקטית וקלת משקל למדי; אנו ממליצים לבחור אחד בהתאם למספר האנשים שאתם בטיול.

עמידות – שימוש יומיומי יביא לבלאי על מכונת הקפה שלך, כך שתצטרך משהו עמיד אם אתה מתכנן לצאת להרבה קמפינג ונסיעות. תיקח לצומת ליבך כיצד אתה מתכוון לשמור על ערכת הקפה שלך וכמה עמיד אתה צריך שהוא יהיה כדי לעמוד בתדירות השימוש שלך.

טעם – אם טעם זה בראש סדר העדיפויות שלך, אנו ממליצים לבחור בערכת קפה שנועדה לשחרר את הריחות העדינים והשמנים מפולי הקפה בלחץ. אם אתה אוהב את הקפה שלך חזק, מכונת קפה עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך. יוצקים על מכונת הקפה או פרקולטורים יפיקו כוס קלה יותר אך בעלת טעם עם פחות חומצה. הטעם הוא סובייקטיבי כשמדובר בקפה נמס, אבל נפרט תחילה את המועדפים האישיים שלנו על סמך מבחני טעם.

מספר כוסות – רבים מערכות הקפה היותר ״פאנסי״ ברשימה שלנו מבשלים רק כוס בודדת או מנת אספרסו בכל פעם. לא אכפת לנו לבשל כוס בכל פעם אם התהליך מהיר ויש רק אדם או שניים להגיש להם. אם אתה מעדיף להיות מסוגל לבשל כמות גדולה יותר של קפה עבור קבוצה של אנשים, עדיף להשתמש במערכת המיועדת להכנת מספר כוסות במכה אחת.

מהירות חליטה – שיקול מרכזי שאתה צריך לעשות הוא כמה מהר אתה רוצה שהקפה שלך יתבשל. אם יש לך זמן ליהנות מטקס איטי של קפה של בוקר, למה למהר? אבל אם אתה אוהב להיות מסוגל פשוט לקום וללכת, אולי תרצה אפשרות להכנת קפה מהירה ונוחה יותר. זכור שעדיין תצטרך להרתיח מים כדי להכין קפה חם בכל שיטת חליטה. למרבה המזל, מים רותחים יכולים להיות סופר מהירים וקלים עם גזיות מומלצות לקמפינג.

קלות ניקוי – כל ערכות הקפה ברשימה שלנו קלות יחסית לניקוי. עם זאת, חלקן קצת יותר פשוטות מאחרים – במיוחד כאשר יש לך גישה מוגבלת למים זורמים. קפה נמס רק מחייב אותך להיפטר מהעטיפות ולשטוף את הספל שלך כשתסיים. מכונות קפה עם מסנני נייר נשארות נקיות למדי מכיוון שהן שומרות על הקרקע וקל מאוד להשליכן. עם מכונות קפה ומכונות אספרסו, תצטרך לגרוף את האדמה ולשטוף ולנגב עוד קצת.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *