מנשאים לתינוקות מומלצים לטיולים
5/5 - (3 votes)

מנשא טיולים לתינוק מומלץ לשנת 2024

כשמחליטים איזה מנשא הכי טוב לך ולתינוק שלך, יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. אבל כאשר עושים את המעבר לטיולים ולשטח רצוי למצוא מנשא טיולים לתינוק טוב וראוי – לשם כך, יש עוד דברים שצריך לקחת בחשבון!

סקירה זו תעזור לכם לבחור את המנשא הטוב ביותר לצרכים שלכם. אם אתם לגמרי חדשים בנוגע למנשאי תינוקות, סקירה זו תקיף את כל מותגי המנשאים הטובים ביותר בשוק ולמה כל אחד מהם נמצא ברשימה. אם אתם כבר די מנוסים עם מנשאי תינוקות ואתם פשוט מחפשים מנשא תינוקות מומלץ לטיולים, תוכלו לדלג קדימה לביקורות ולסקירות!

איך לבחור את מנשא הטיולים לתינוק הטוב ביותר?

בחירת המנשא הטוב ביותר לטיולים אינה שונה בהרבה מבחירת מנשא לבית. כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כוללים מי נושא את התינוק (או הפעוט), באיזו תדירות ישתמשו בו, האם אתם רוצים לשאת אותו מאחור או מלפנים, ואולי האם המראה או הפרקטיות חשובים לכם יותר!

דרישות ספציפיות לטיולים עשויות לכלול:

  • מזג האוויר שאליו אתם נוסעים
  • בין אם תזדקקו למנשא שקל ללבוש ולהוריד כשאתם נכנסים ויוצאים מהרכב
  • נוחות ליום שלם של נשיאה
  • האם הפעוט יכול להיכנס ולצאת בקלות
  • קל לכיבוס
  • מנשא ששני ההורים יכולים ללבוש כדי להימנע מרכישת שניים

אבל מלבד כל זה, בטיחות ונוחות צריכות להיות המפתח בקבלת ההחלטה של בחירת המנשא הטוב ביותר לטיולים.

1. LILLEBaby Complete all Seasons Baby Carrier

מנשא תינוק לטיולים
  • מה שאנחנו אוהבים: ורסטילי במיוחד, מעולה לכל עונות השנה, אידיאלי עבור פעוטים, ניתן לכיבוס במכונה, נוח ונושם, קל לשימוש, מספק תמיכה נוספת לגב, מושב רחב יותר לפיזור משקל.
  • מה שאנחנו לא: לא הבחירה הטובה ביותר להנקה

לבדיקת מחיר באמזון

המלצות משקל: 3-20 ק״גבד: כותנה
בד חיצוני: 100% כותנה
בד בטנה: 3D mesh
רצועות דו כיווניות
פלג גוף עליון הניתן להרחבה

כאשר מזג האוויר חם או קר, אתה רוצה להיות בטוח שהתינוק שלך יהיה נוח ומוגן היטב. כפי שהשם מרמז, מנשא LILLEBaby מיועד לנסיעות בכל עונות השנה. הסיבה לכך היא שהוא מצויד בפאנל רשת כדי לספק זרימת אוויר במזג אוויר חם יותר וכיסוי טוב למזג אוויר קר יותר. המנשא, לפיכך, מספק דרך בטוחה לטייל עם תינוקך באזורים שבהם שמזג האוויר אינו צפוי.

באופן ייחודי, מנשא טיולים זה כולל 6 מצבים ארגונומיים המאפשרים לך לשאת את תינוקך על החזית, הירך, הגב, עוברי, כלפי פנים או כלפי חוץ. עם סוג זה של ורסטיליות, אתה יכול ללבוש את המנשא הזה במצב המתאים לך ביותר.

המנשא מגיע מוכן לשימוש עם משענת ראש, כיס עם רוכסן לאחסון חפצים חיוניים, ריפוד ופלג גוף עליון הניתן להרחבה לתינוקות גדולים יותר, מה שהופך אותו לאחד ממנשאי התינוקות הטובים ביותר לטיולים. בנוסף, החומר למנשא זה ניתן לכיבוס.

2. Ergobaby Carrier, 360 All Carry Positions Baby Carrier

Ergobaby Omni
  • מה שאנחנו אוהבים: עיצוב ארגונומי וריפוד נוסף המבטיחים את הנוחות גם של התינוק וגם של הנושא, מציע חלוקת משקל טובה כדי למנוע כאבי גב, ורסטילי, קל לשימוש, ניתן להשתמש בכל המצבים, עיצוב מתחשב.
  • מה שאנחנו לא: יש צורך בתוספות בעת נשיאת תינוקות.

לבדיקת מחיר באמזון

טווח משקל: 5-19 ק״ג
בד: כותנה
כל מצבי הנשיאה
מצב "M" טבעי ארגונומי
רצועות כתף מרופדות
100% ניתן לכיבוס במכונה
רצועת עץ מותניים תומכות

אם התינוק שלך שוקל בין 5-19 ק״ג או שהוא בגיל 4 עד 36 חודשים, תשקול להשיג לו מנשא זה מ-Ergobaby. מדובר במנשא איכותי מאחד המותגים המובילים שניתן להשתמש בו מגיל לידה ועד פעוט. למרות שהוא נחשב אחד המנשאים הטובים ביותר לטיולים, עדיין תצטרך לרכוש כל מיני תוספות על מת להשתמש בו עבור תינוקות.

שלא כמו רוב הספקים בשוק, ניתן להשתמש בו במגוון דרכים כדי להבטיח ורסטיליות. תכונה יוצאת דופן של מנשא זה היא שהוא נושא את התינוק בכל המצבים האפשריים. התינוק יכול להיות כלפי פנים או כלפי חוץ. ככל שהתינוק גדל, אתה יכול ללבוש את המנשא על הגב או הירך.

ראשית, מנשא זה עוצב תוך מחשבה על הנוחות והבטיחות של התינוקות, מכיוון שהוא כולל עיצוב בריא לירכיים עבור התינוק הגדל. לכן, מנשא טיולים זה מאפשר לילדך לשבת במצב "M" טבעי, ללא קשר לאופן שבו אתה נושא אותו. כיסוי UPF 50+ כלול לתינוק כדי להציע הגנה מפני שמש ורוח ולהקל על ההנקה.

3. BABYBJORN Baby Carrier Original

BABYBJORN
  • מה שאנחנו אוהבים: קל ללבישה ולהסרה, עיצוב קל משקל, מעוצב בצורה ארגונומית לשני עמדות נשיאה, חגורה בטיחותית מבטיחה שהתינוק שלך מהודק כראוי, מציע תמיכה יציבה ומתכווננת לצוואר ולראש
  • מה שאנחנו לא: פחות מתאים לתינוקות גדולים.

לבדיקת מחיר באמזון

משקל מקסימלי: 11 ק״ג
בד: כותנה
2 מצבי נשיאה ארגונומיים: כלפי פנים וחוץ
חגורת בטיחות חכמה
עיצוב מחולק ל2

אם אתם מכירים את השוק של מנשאים לתינוקות, מנשא BABYBJORN הוא אופציה אידיאלית. מנשא זה נועד לספק את הקרבה החיונית בין תינוקות להוריהם. הוא נועד להציע תמיכה נאותה לצוואר, ראש, ירכיים ועמוד השדרה, כך שהתינוק שלך יכול להיות קרוב לחזה שלך ומוגן היטב.

המנשא הזה מגיע ממותג בעל מוניטין, קל מאוד ללבישה ולהסרה. בנוסף, הלבישה קלה מאוד מכיוון שרק צריך לחבר את האבזמים בחזית ולשחרר את החלק הקדמי כאשר אתה רוצה להוריד אותו. בדרך זו, אתה יכול להוציא את הקטן המנומנם שלך מהמנשא מבלי להעיר אותו.

עם זאת, החיסרון של המנשא הזה הוא שהוא מיועד רק לתינוקות קטנים יותר ואולי לא יתאים לשימוש עבור תינוקות גדולים יותר. הסיבה לכך היא שהוא משמיט את חגורת הירכיים שעוזרת להוריד קצת משקל מהכתפיים שלך.

4. ClevrPlus Cross Country Baby Backpack

מנשא טיולים לתינוק ClevrPlus
  • מה שאנחנו אוהבים: איכות יוצאת דופן, נהדר לטיולים והרפתקאות בשטח, עיצוב קל משקל אך עמיד במחיר סביר, תאי אחסון גדולים,כיסוי גשם ושמש כלולים, מגיע ב-5 צבעים לבחירה
  • מה שאנחנו לא: בעיות איכות בתפירה, מגבלת המשקל של 15 ק"ג נמוכה יותר בהשוואה לדגמים אחרים

לבדיקת מחיר באמזון

טווח משקל: עד 15 ק״ג
משקל המנשא: 2.5 ק״ג
מתאים לתינוקות בני 9 חודשים עד 48 חודשים
מושב מתכוונן ל-3 כיוונים

אם אתם אוהבים טיולים רגליים, סביר להניח שתעריכו את מנשא טיולים לתינוק – ClevrPlus Cross Country Baby. מנשא זה מיועד לתינוקות והוא נהדר לטיולים רגליים, במיוחד אם יש לך תקציב מצומצם. בדרך כלל, מנשאי טיולים נמצאים בקצה הגבוה יותר, אך הדגם הזה הוא חריג.

אחת התכונות שהופכות אותו נהדר לחיק הטבע הוא החומר הקל אך העמיד שלו. במשקל של 2.5 ק"ג בלבד, מנשא זה יכול להכיל תינוקות ששוקלים עד 15 ק"ג. חוץ מזה, הבנייה הקלה שלו היא אחת הסיבות לכך שהוא נכנס לרשימה שלנו.

הוא מצויד בחגורת מותניים מרופדת וכן ברצועות כתפיים מרופדות עבות לתמיכה פנטסית בגב התחתון וחלוקת משקל שווה. בנוסף, זה מאוד נוח שכן מושב הילד נועד להתאים בשלוש דרכים.

מלבד מערכת התמיכה הפנטסטית, מנשא טיולים מומלץ זה תוכנן מתוך מחשבה על בטיחות. הוא כולל פס מחזיר אור בטיחותי כדי לשמור עליך ועל ילדך נראים לעין.

מפרט ייחודי של המנשא, הוא מעמד המתכת הכלול שהוא בהחלט שימושי כאשר אתה רוצה להוריד את התרמיל. מעמד המתכת עוזר להרים את המנשא מהקרקע. יש לו גם 2 מחזיקי בקבוקי מים וכיס אחורי גדול לאחסון דברים חיוניים כמו חיתולים.

5. Deuter Kid Comfort 3 Framed Child Carrier for Hiking

מנשא טיולים לתינוק - Deuter Kid Comfort Child Carrier and Backpack
  • מה שאנחנו אוהבים: שפע של כיסי אחסון כולל סטנד מתקפל, כרית סנטר ניתנת להסרה ולכביסה במכונה, עיצוב עמיד ויציב, מאושר JPMA, אבזמים מקודדי צבע לנוחות שימוש, מציע אוורור מקסימלי
  • מה שאנחנו לא: יקר, יחסית כבד

לבדיקת מחיר באמזון

הגבלת משקל מקסימלית: 22 ק"ג
סוג: מנשא פונה לאחור
משקל: 3.75 ק״ג
נפח אחסון: 18 ליטר
תאימות: מערכות הידרציה של 2/3 ליטר
שפע של כיסי אחסון
2 ידיות אחיזה
מגן שמש משולב
כיסוי גשם נמכר בנפרד

זהו עוד מנשא נהדר לתינוקות עבור אותם הורים שאוהבים טיולים. מנשא של חבר דויטר בעיקר צבר את הרזומה שלו על תיקי טיולים ומוצ'ילות. אך מסתבר שהחברה טובה גם בעוד דברים. מנשא זה מאפשר לילד לשבת למעלה וליהנות מכל הטיול תוך כדי שהוא מאובטח כראוי. למרות שזה מגיע בתג מחיר יקר, בהתחשב בתכונות הכלולות, מה שהופך אותו לשווה את המחיר.

המנשא מיועד לתינוקות, פעוטות וילדים קטנים, וכולל עיצוב ארגונומי המבטיח נוחות הן לתינוק והן להורה. הוא מצויד ברתמת בטיחות 5 נקודות, מושבים מתכווננים ובמדרגות מתכווננות לתנוחת ישיבה נוחה ובטוחה. חוץ מזה, המוצר מאושר על ידי איגוד יצרני מוצרי הנוער והוא נוצר תוך מחשבה על בטיחות ילדים.

באופן מרשים, מערכת הגב כוללת ריפוד Aircontact Pro Foam המקדם גמישות ומתהדר בנשימה מעולה. זה מביא ל-15% פחות זיעה בהשוואה למנשאים אחרים.

ל-Deuter Kid Comfort 3 עיצוב איכותי ויציב שעומד במבחן הזמן. הוא עשוי ממסגרת אלומיניום יציבה כדי להבטיח יציבות אולטימטיבית. בנוסף, הוא כולל כרית סנטר גדולה ורכה הניתנת לכביסה ומעמד מתקפל החוצה. גג השמש מצל על ילדכם בימים שטופי שמש. מנשא זה יכול להחזיק משקל של ילד של עד 22 ק"ג. בהחלט אחד המנשאים המומלצים ביותר לטיולים, כמובן אם יש לכם את התקציב לכך.

להלן כמה פרמטרים שכדאי לדעת לפני הרכישה:

נוחות

אין טעם לקנות מנשא אם זה לא נוח לך ולתינוק. בדרך כלל מעדיפים חומרים רכים יותר, ובדרך כלל מומלץ להימנע ממנשאים כבדים יותר. חשבתם על מה יקרה אם יורד גשם או יש שמש חזקה בזמן שהתינוק שלכם מסתובב במנשא? חלק מהמנשאים מגיעים עם כיסוי שמש וגשם כדי לוודא שמעט גשם או שמש חזקה מדי לא תהרוס לכם את היום.

קלות ניקוי

רוק, והזלת ריר הן חלק בלתי נמנע עם תינוקות. מנשאים שאפשר לכבס אותם במכונה הם סופר פופולריים מכיוון שהם מקלים על ניקוי הבלגן, אבל אם אתם מחפשים משהו כמו המנשא הטוב ביותר לטיולים, סביר להניח שתהיה לו מתכת לתמיכה נוספת. אחרים עשויים להגיע עם כיסוי נשלף או שיש להם אפשרות להוסיף אחד. גם אם אינכם יכולים לזרוק את כל המנשא למכונת הכביסה, שימו לב לחומר ממנו הוא עשוי כדי שתדעו כמה קל או קשה יהיה לשמור על הניקיון.

קלות שימוש

זה נכון שרוב האנשים מעדיפים בכלל להסתובב עם טיולון לנסיעות, אבל אם אתם הולכים על מנשא לתינוק עד תדעו שחלק מהמנשאים הם פשוטים במיוחד מכיוון שאתם יכולים פשוט לזרוק אותם על הגב וללכת. אחרים עשויים להיות קצת יותר מבלבלים בהתחלה… כלומר, מנשא הקומפיפיט. על מנת לשמור על בטיחות התינוקות בכמה עטיפות, חיוני שתעטפו אותם כראוי. כן, מנשא קומפיפיט הן סופר חמודות, אבל רק שתדעי שאולי יש עקומת למידה קטנה. למנשאים אחרים עשויים להיות מספר אבזמים שעלולים לבלבל. בכל מקרה, רק וודאו שאתם מבינים היטב כיצד לאבטח את התינוק בבטחה במנשא לפני שאתם יוצאים לדרך. לא רק שחשוב לדעת כיצד להשתמש בו, אלא כאשר אינך משתמש בו, שים לב כמה בקלות ניתן לאחסן אותו, במיוחד אם אתה מתכוון לטוס לעתים קרובות.

בטיחות

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לוודא – הוא שהתינוק יהיה בטוח במנשא. ודאו שהמנשא יכול לתמוך במשקל התינוק. ודאו גם שהוא יישאר מחובר אליך בבטחה ויאפשר לך לפעול ללא ידיים מבלי שיחליק או יזוז. לבסוף, מה שהכי חשוב לתינוקות שזה עתה נולדו הוא שהם אינם בסיכון לחנק ושהצוואר והראש שלהם נתמכים.

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשחיפשתי לקנות ציוד לטיול הגדול של אחרי צבא. לא ידעתי מאיפה להתחיל, הכל היה נראה לי דומה רק שהמחירים היו שונים מקצה לקצה, אז במקום לוותר ולהעזר בחבר הטיילן שאני מניח שלכולנו יש חבר כזה, החלטתי לנקוט פעולה, ולחקור את העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג. מטרת העל? לתת ידע על העולם הזה של ציוד טיולים וקמפינג, תבינו שלא צריך להיות מקובעים למה שמוכרים לנו בארץ, יש מגוון ענק של ציוד שלא מגיע בכלל לארצנו הקטנה, שלא נדבר על המחירים המופרזים. בסופו של דבר תוכלו לצאת מכן עם הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *